Nou, ben gisteren terug gegaan naar Ikea. Was er achter gekomen dat ik veel meer miste dan 1 plankje. Er waren meerdere onderdelen van de twee laatjes niet compleet. Ik miste in totaal wel 4 onderdelen of zo. Enfin... ik terug. Ik had netjes de bon mee en alle onderdelen mee die er allemaal wél inzaten om de la mee in elkaar te zetten. Dus ik legde mijn verhaal uit aan de man achter de balie en hij liep er even mee naar achteren om het met een collega te overleggen of zo en kwam vervolgens weer terug. Toen zei hij: "Dit is al in elkaar geweest" want dat kon hij kennelijk zien aan de gaten of zo. En ik zei dat dat niet waar was, althans, niet door mij. Net alsof hij me niet geloofde of zo. Zo keek hij me ook aan. Ik vond het belachelijk en ik zei tegen hem: ik lieg heus niet hoor. Wat moet ik nou met losse onderdelen voor een la? Uiteindelijk heb ik de rest vd onderdelen wel mee gekregen, maar ik had er wel een raar gevoel bij, net alsof hij me niet vertrouwde of zo, dat ik niet de waarheid sprak.
Vervelend zeg dat ze zo wantrouwend doen. Misschien komt het voor dat klanten op die manier een heel kastje bij elkaar "sparen" ofzo? Ik weet 't ook niet hoor. Maar fijn dat je iig nu alle onderdelen hebt!
Onze hele inboedel is van de ikea zo'n beetje, boven en benedenverdieping, en wij hebben nog nooit een missend onderdeel gehad!