Mijn man had echt bijna een ongeluk gisteren. Hij was 's middags op weg naar huis, en reed op de linkerbaan (3 rijstroken, A2). Linksboven (helling) ziet hij dat ze naast de snelweg met bomen bezig zijn, en een reusachtige boom in zo'n 'grijparm' hangt zelfs wat boven de snelweg. En een paar seconden later ziet hij zo die boom in z'n achteruitkijkspiegel! Keiharde klap, ding was echt reusachtig, en hij viel (zonder overdrijven) een meter of 10 achter zijn auto! Over alle 3 de rijstroken van de snelweg! Ongelofelijk toch! Wilde het even kwijt. Hij was zich echt rot geschrokken. Zat helemaal te shaken zei hij, want het was echt allemaal zo snel gebeurd en als ie een paar seconden langzamer was geweest... Hoe kunnen ze in vredesnaam zo'n gevaarte opde snelweg laten vallen...
Zodejuh, dan schrik je je idd helemaal lam.. Tja en hoe ze zoiets op de weg kunnen laten vallen.. Domme pech of niet goed opgelet..
Ja, het is toch wel een erg grove fout, lijkt me . Mijn man zei wel dat hij aardig ruimte achter zich had toen het gebeurde dus waarschijnlijk geen ernstige ongelukken. (Maar hij kon de auto's achter hem ook niet meer zien doordat dat reuze ding ervoor lag). We vonden er nadien ook niets meer over op internet. Mss een goed teken, want dan zal er waarschijnlijk niemand onder hebben gelegen oid
Nee, als er gewonden of erger nog, doden waren gevallen, had dat vast het nieuws wel gehaald.. Maar ik vind het wel stom, dat zoiets kan gebeuren.. Het had een ravage kunnen worden..
Brrr dat is inderdaad scary shit.. Heb zelf meegemaakt dat zo'n mobiel toilet van een aanhanger viel en op de snelweg terecht kwam, kon nog net naar de vluchtstrook toe anders had ik hem frontaal gehad. Dan zit je inderdaad te shaken van de adrenaline, niet normaal. Mn kaken stonden toen ook nog uren strak op elkaar.. Gelukkig dat hij op tijd was.. bah moet er niet aan denken
waar mensen werken worden fouten gemaakt... en machines kunnen stuk gaan... veel meer moet je er niet achter zoeken,
maar je schrikt je inderdaad wel de pleuris, en hij zal maar op je auto vallen............... niks an!
@ Corina brrr das ook eng zeg. Wat een geluk heb je gehad! @ babe Tuurlijk fouten worden overal gemaakt. Ik zoek er niks achter verder hoor. Maar vraag me wel ff af hoe zoiets kon gebeuren. Moet er idd niet aan denken dat hij eronder had gelegen...
jeetje dan schrik je je lam inderdaad, gelukkig is het met een sisser afgelopen zeg! foei, het zou toch maar.....
Female was dat bij meerssen daar de a2 ( is ook een heuvel) richting eindhoven. Daar zijn ze ook bomen aan het kappen, vond het zelfs de weg die erlangs loopt erg akelig uitzien. Een groot gat doordat die bomen weg zijn.
Jaaaaaa dat is ook akelig hoor! ik reed op die weg erlangs richting het vliegveld en ik keek omlaag brrrrrrrr. Had zoiets als je je hier verschrikt lig je met je auto beneden op de snelweg! Snap niet waarom ze die bomen daar zijn aan het weghalen! Maar gelukkig dat je man niks is overkomen. Zo griezelig. Maar nogmaals vind het geen goed idee dat ze die bomen aan het weghalen zijn.
Jeetje meid wat erg wat zal hij idd erg geschrokken zijn zeg jeetje. Pff is toch doodeng. Ik vind zo een domme fout niet kunnen hoor gelukki is er niets gebeurd met je man.