lady's zit met een probleempje(voor mijn kaakchirurg) moet straks mn verstandskies laten trekken maar zat net doodleuk knoflooksaus te eten... stink nu dus echt gigantisch uit mn giegeltje. wat kan je hier aan doen dat de geur wat minder erg is voor mn kaakchirurg straks?? wil niet dat ie straks stijl achterover slaat van de lucht kan wel 100x mn tanden poetsen natuurlijk maar dat haalt natuurlijk niet alle knoflooklucht weg tips tips tips
Hmm.... mijn tandarts zei altijd,' knoflook is te harden maar iemand die net melk of karnemelk heeft gedronken daar word je pas beroerd van'. Ik zou maar wat pepermuntjes nemen of wat kauwgum.
hubby heeft net laatste melk opgedronken zo maar ff naar de winkel dan haha. voor mezelf boeid t niet maar vind t zo zielig voor die kaakchirurg straks
Peterselie ja. Lekker even op kauwen. Is nog gezond ook. Zit boordevol vitaminen. Maar wel goed poetsen, want het gaat zo lekker tussen je tanden zitten
Er is bij mythbusters een test geweest wat het beste hielp. Melk werkt dus totaal niet! Boterham eten ook niet. Tandenpoetsen en mond water ietsje. Maar de geen die peterselie had gegeten rook het minste naar knoflook! Dus als je toch van plan was naar de winkel te gaan voor melk zou ik eerder voor de peterselie gaan