Hallo! Ons huis staat nu ongeveer 5 maanden te koop. Wij hebben altijd een overkapping achter thuis willen bouwen en nu nog steeds Met het mooie weer missen we het wel....... Dus denken we erover om alsnog een overkapping te maken (mijn man, zijn vader en oom) Het gaat ons ongeveer 1200 euro kosten.....Maar ja, we kunnen ook binnen een paar weken het huis verkopen of pas na 3 jaar. Dus wat vinden jullie? Is het slim om te investeren in het huis?
Nou ja kan wel een leuke opsterker zijn een toekomstige koper. Zou het dan wel doen. Iets nieuws gebouwd aan een huis staat wel heel aantrekkelijk. En je hebt er dan ook nog even plezier mee.
Oei, een overkapping is iets heel persoonlijks... Zelf zou ik geen overkapping bij mijn huis willen hebben bijv. Ik zou alleen investeren als het echt ten goede komt van het huis zoals een nieuwe badkamer of vloer. En eerlijk gezegd denk ik dat een overkapping dat niet is. Maar misschien even met je makelaar overleggen? Maar soms past een overkapping juist weer heel mooi bij het huis. Heb je een fundalink of foto van het huis?
Idd, ik zou het bij ons huis bijvoorbeeld niet willen maar kan me voorstellen als je een grote tuin hebt oid dat het meerwaarde kan hebben. Zelf zou ik afkappen op een overkapping, ik weet niet of hij ook makkelijk te verwjderen zou zijn, in dat geval kijken mensen er misschien wel doorheen. Maakt de overkapping het donkerder in huis?
IK zou het doen als jullie het kunnen betalen. Het is waarde verhogend en je hebt er zelf nog plezier van. Wij hebben toen wij al wisten dat we gingen verhuizen, ook een vaste trap naar de zolder gemaakt + de zolder opgeknapt voor een extra slaapkamer. Uiteindelijk hebben we quitte gespeeld en het huis heel snel verkocht. In de buurt stonden meer huizen te koop maar die zijn allemaal onder de prijs of niet verkocht. We bleven het altijd goed onderhouden. Verf bijgewerkt, dat soort kleine dingen. De eerste indruk is zo belangrijk.
Huis te koop: Westerdiep 55 9521 KL Nieuw-Buinen - Foto's [funda] Dus achter thuis, bij de lounge set.........
Doen, maar wel zorgen dat het goed bij het huis past. Je hebt genoeg ruimte over om eventueel in de zon te zitten
Ik zou het persoonlijk ook niet doen, dat is gewoon smaak, de ene vindt het mooi en de andere niet. Het is trouwens wel een prachtig huis! Ik zou er geen onnodige kosten aan maken maar natuurlijk wel het gewone onderhoud zoals verven e.d.
Wow mooi huis, en wat goedkoop! Hier zijn de huizen veeeeeel duurder en zou je daarvoor bijna het dubbele neerleggen. Qua investeren; als je het geld hebt en je geniet ervan dan zou ik het rustig doen. Maar hou er rekening mee dat je eventuele opbrengst van de woning hierdoor niet omhoog gaat. Je doet het puur voor jullie zelf.
wat een gaaf huis zeg! waarom ga je verhuizen als ik vragen mag? lijkt me geweldig om te wonen! wat een vrijheid heb je
whaaaaaaaaa ik zou niet weg willen uit dat mooie huisje! ziet er super uit van binnen! wbt je vraag ik zou het wel doen.
ik zou het wel doen, jullie huis is zo groot en ruim dat dat er echt wel bij kan. Als het nou een rijtjeshuis was, dan had ik het anders gevonden, vaak wordt het dan zo krap en vol, maar hier heb je nog vol op de ruimte.