Hai, Doordat ik niet al teveel meer kan doen ivm m'n zwangerschap lees ik nogal wat boeken. Nu heb ik de laatste tijd eigenlijk alleen boeken van Stephen King en Dean Koontz gelezen omdat ik die genre echt helemaal geweldig vind. Probleem is echter... dat ik ze nu allemaal onderhand al 2 keer gelezen heb en geen idee heb waar ik nu naar moet gaan kijken bij de bieb Hebben jullie nog leuke tips in dat genre? Of eventueel een ander genre, maar dan wel boeken die spannend/boeiend zijn en makkelijk weglezen? Oh ja, ik hou niet van die Ludlum boeken over onopgeloste moorden enzo, liever wat meer fantasy of heerlijke zwijmelromans mogen ook nog wel
hmmm wat ik mooi vind: Marianne Fredrikson (elisabeths dochter, Inge en mira, Raadsel van de Liefde etc) Anna Gawalda: Samen ben je minder alleen Karin Slaughter: Onzichbaar / een lichte koude huivering John Irvind: weduwe voor een jaar / de vierde hand wat ook echt een aanrader is: BLumenthal: Mijn naam is Hannah Nou dan kan je wel weer ff verder... toch?
Fantasieboeken: Raymond E. Feist - hij heeft van alles geschreven Christopher Paolini - Eragon (je hebt hiervan ook nog een dl 2 weet niet hoe die heet Literaire thrillers: Nicci French Saskia Noort Karin Slaughter (heeft een serie geschreven boeken zijn los te lezen maar komen dezelfde personen in voor dus erg leuk om achter elkaar te lezen) Ik vind de boeken van John Grisham ook lekker weglezen, zijn thrillers denk ik weet het genre niet precies, gaat veel over rechtzaken/advocaten e.d. Veel leesplezier!
ik heb pas nog een goed boek gelezen mede ook omdat stephan king mijn neus uit kwam en dat is: de chirurg van tess gerritsen wat ook goede thrillers zijn: tenger en blond van dennis lehane verdorven van brain freeman het spijt me mam van claire rainwater jacobs het waren voor mij boeken die ik in een zucht wou uit lezen. ik heb er nog meer hoor dus als je er nog meer wil weten zeg je het maar ben zelf een beetje een thriller verslaafde
Ik ben echt een John Irving fan.. alles wat ik van hem lees vind ik geweldig! Ik was ook erg onder de indruk van het boek : schaduw van de wind. Weet alleen de schrijver ff niet. oh oh en "Lelieblank, scharlaken rood" van Michel Faber. Lekkere dikke pillen die je maar niet weg kan leggen! Heerlijk voor in bad! veel plezier!
Tad Williams Die schrijft alleen maar hele dikke fantasy boeken. Ben je dus wel een hele tijd zoet mee
Hoi, Ik heb pas het boek "De Reunie" van Simone van der Vlugt gelezen. Heel erg spannend en heb hem in 4 dagen uitgelezen. Het is een Thriller. Misschien een tipje voor je, kijk eens op bol.com. Daar staan allemaal verschillende genres. Succes Liefs Divi
dit is inderdaad een goed boek door dit onderwerp was ik even aan het kijken bij mij in de kast en ik mis deze dus zal morgen wel even bij mij moeder in haar kast kijken
Het moet toch even gezegd worden dat je smaak wel uitstekend is! Heb je de nieuwste Stephen King al gelezen, Lisey's Verhaal? Die is vorige week uitgekomen. Een paar maanden terug heb ik het boek "Denk aan Sarah" van Chris Mooney gelezen. Dit is zijn eerste boek wat in het Nederlands vertaald is. Ik had 'm in 3 dagen uit, zó vreselijk spannend! Daarna heb ik 'm aan mijn schoonzus, een vriendin en mijn moeder uitgeleend en die zeggen allemaal hetzelfde.
Oh ik heb hem ook, maar nog geen tijd gehad om te lezen. M'n schoonzusje heeft hem nu hihi. Ik vind de boeken van Karin Slaughter echt super! Tess Gerritsen heeft ook spannende boeken. (Chirurg, De leerling en nog 1, maar kom ff niet op de naam) En boeken van Joy Fielding vind ik ook spannend.
Als je liefhebber van Dean Coontz en Stephen King bent, vind je de schrijver Jonathan Kellerman misschien ook wel wat
Ik ben een echte Virginia Andrews lezeres.... Je moet er van houden...maar dat is met elk genre denk ik. Maar als je nu al niet veel meer kan...pffff dan worden het nog lange weken
als je van fantasy houd: david en leigh eddings diana gabaldon en natuulijk de mists of avalon van marion zimmer bradley
Ikzelf ben helemaal into de literaire thrillers. Ik heb alle boeken van Nicci French. Daarnaast lees ik ook Saskia Noort, Sean French, Simone van der Vught, Karin Slaughter, Karin Fossum, Esther Verhoef enz enz. Als je van zulk soort boeken houdt, kijk dan een op: www.literairethrillers.nl Daar zie je een heleboel boeken en als je op een boek klikt kom je meer te weten pver wie het schrijft, het verhaal enz.
Hihi ik ben net als elmo echte virginia andrews lezeres is echt een aanrader. Verder lees ik niks anders
Wow thnx meiden, wat een reacties. Daar kan ik zeker wel wat mee Ga morgen maar gelijk ff langs de bieb denk ik! Jaja goeie smaak he , haha ben echt helemaal gek van die boeken. En dus toch wel een nieuwe uit van King he! Ik was vorige week nog in de boekwinkel om te vragen omdat ik zoiets had gehoord en die meid.. nee hoor, niets nieuws van hem! @Elmo, nou ja helemaal niks meer kunnen valt nog wel mee hoor... maar heb zeker wel meerdere uurtjes rust per dag nodig en om dan dom naar de tv te kijken is ook zo wat
Alle boeken van tess gerittsen kan ik je aanraden, ze zijn zo spannend dat je ze gewoon in 1x wil uitlezen, De leerling is heel goed. Groetjes Jolie
Ja, echt wel hoor, anders kijk maar eens op die ene online boekwinkel (van die blauwe ronde mannetjes ). Ik heb een bladzijde of 30 gelezen en ik vind het nu al spannend!