bouwval gezocht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lanalanalana, 26 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    ik zit net bouwval gezocht gekeken. Gaat over dat jonge stel dat een jeugdsoos in Drenthe heeft gekocht. Ik vind het knap hoor wat ze doen. Maar ik snap echt niks van het financiele plaatje. Ok de aanschaf was 130.000 maar alle kosten die erbij komen! Krijgen zij op die jonge leeftijd al een hoge lening? Ik kan mij herinneren dat toen ik een huis(je) wilde kopen ik niet eens een extra lening voor verbouwing kon krijgen terwijl ik niet slecht verdien ofzo.

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.819
    113
    Misschien hebben ze wat georven? Of gekregen via hun ouders of anderen? Of een groot bouwdepot als de verwachting is dat het veel meer waard is na verbouwing.

3. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Drenthe is best goedkoop wonen volgens mij

4. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja, het is goedkoop wonen, maar een verbouwing is erg duur! Daar moet je wel de middelen voor hebben! En die jongen is 21, dan krijg je echt niet zomaar even een lening van 200.000. Ik weet niet wat voor werk dat meisje deed, maar ik vind het bijzonder. Neemt niet weg dat ik het hartstikke gaaf vind wat ze doen, zo netjes en gedreven.

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Dat meisje is 28. Misschien heeft ze een goeie baan of konden ze geld lenen van hun ouders.

Deel Deze Pagina