Hallo dames, Wie o wie kan mij advies/raad/steun geven. Ik zit er op dit moment even door heen Mijn probleem in het kort: - Wij zijn nu bezig met IUI i.v.m. verminderd zaadkwaliteit van manlief. Ik ben nu bezig met mijn laatste IUI behandeling met Menopur en Pregnyll. Hierdoor heb ik tot 2 keer toe een cyste gekregen. Ik maakte mij enorm veel zorgen, en was dus voor de zekerheid afgelopen dinsdagochtend naar de gynaecoloog geweest. Hij constateerde iets op de echo wat leek op 'ADENOMYOSE'. Dat is endometriose in het spierweefsel. Dus het baarmoederslijmvlies bevindt zich in de spierwand ipv buiten de baarmoeder. Ik moet nu een kijkoperatie ondergaan om het definitief vast te stellen. Wie is bekend met adenomyose ? Hebben jullie eventueel tips voor mij? alvast bedankt voor jullie reacties!! Liefs xxxx
hey Aloly, Bedankt voor je reactie. Ik moet een kijkoperatie ondergaan dan kunnen ze het met zekerheid zeggen dat ik het heb. Ik zocht gewoon meiden die hier ook mee te maken hebben gehad, en misschien dat ik dan gewoon tips kan krijgen over hoe en wat. xxxx