Speelhuis voor zoontje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Baby80, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby80

Baby80 Actief lid

21 nov 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik ben op zoek naar een speelhuis of iets waar mijn zoontje van bijna 2,5 zn fantasie kwijt kan.
    Iets met stoeltjes, bedjes en poppetjes.
    Het enige wat ik kan vinden is van Little People maar daar vind hij weinig aan.
    Mischien hebben jullie thuis wat zijn dat mischien een leuk idee is voor sinterklaas?

2. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    playmobile heeft geloof ik ook van die huizen.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja duplo familiehuis. Zit ook een wc'tje, bedje en alles bij.
    Zoontje krijgt m ook met Sint en wij denken dat ie er veel plezier mee zal hebben.

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Waar ik altijd op let is dat je alles goed kan zien en dat je overal goed bij kan met spelen (ook met zijn 2en). Ik zet hier het poppenhuis altijd op een verhoging anders zie je de hele onderverdieping niet. Wat poppetjes betreft zorg ik dat het klopt met haar omgeving dus hier 2 baby's (vriendin heeft een tweeling), een opa en oma etc. Ik zou ook kijken naar de motoriek van je kind en aangezien het een jongetje is kun je afvragen of een duplohuis alleen maar wordt afgebroken of dat het echt blijft staan. Ivm zindelijkheid is een wc een goed idee om erbij te hebben. Je hebt ook huiten pakhuizen, die zou ik persoonlijk voor hem kiezen.

Deel Deze Pagina