de woningbouw kan er wel wat mee,de bezoekers veroorzaken veel overlast waar zelfs de politie bij moet komen.De buurvrouw zorgt zelf ook voor overlast en gaat hiermee door ondanks de gesprekken.Ts en de overige buren die er ook last van hebben kunnen het best een dossier bij de woningbouw neer leggen,het gaat niet alleen om ge!uidsoverlast maar ook om een gevoel van veiligheid met regelmatig drugsdealers en agressieve mannen op bezoek.
Ah ja, dat van de politie had ik gemist aangezien het niet in de OP staat. Dan is het een ander verhaal.
Wat ik me dan altijd afvraag: waarom zijn er vrouwen die echt ROEPEN tijdens het vrijen? Is dat om hun man te plezieren? Ik kan bij het vrijen geluidloos zijn, en toch intens genieten... (en ik vermoed de meesten van jullie ook toch?)
Heel vervelend voor je maar ik heb van dichtbij meegemaakt dat het jaren duurt voordat de woningbouw iemand bijv kan uitzetten. Voor onze overburen is het een gevecht geweest van 3 jaar! En daarbij zijn hele erge dingen gebeurd. Ondanks bewijs kon er weinig gedaan worden helaas. Lastige situatie. Kan me wel voorstellen dat je er kriebelig van word. Zou het denk ik toch blijven aankaarten bij haar.
Nou lig ik doorgaans niet als een krolse kat te schreeuwen maar een kreuntje hier en daar kan ik niet laten hoor. En dat is niet omdat ik mijn man moet plezieren maar omdat hij mij pleziert. Goed..on topic maar weer
Heel erg fout van mij... maar wat heb ik me rot gelachen om sommige reacties... en... hahahha rijdende rechter hahaha... Nu moet ik bij deze reactie ook doordenken bij dit verhaal haha
Ja, ik ook, al komt er bij mij ook af en toe wel eens een kreuntje... maar dat is het verschil nu net... ik denk niet dat TS wakker ligt van een kreun... eerder van echt ongelofelijk luide seks. En dát kan je toch wel wat onderdrukken denk ik, niet?
Zou haar allereerst weer aanspreken. Proberen geluid opnames te maken voor de woningbouw, wellicht kunnen zij wat aan de isolatie doen.
Dit vind ik ook. Als de buurvrouw niet gilt hoor je het kreunen wel (een beetje moet kunnen vind ik) en kletsen wel, dan heb je er nog veel last van, tenminste, ik zou daar ook echt niet tegen kunnen. Maar daar kan de buurvrouw of woningbouw ook niets aan doen (ja, wellicht beter isoleren) Je zou ook oordoppen in kunnen doen, dat helpt in ieder geval een beetje.
Ik heb geen tips voor je, maar wil je wel sterkte wensen. lijkt mij ook echt killing voor je eigen seksleven als de buurvrouw 'gezellig' Ehh meedoet aan de andere kant. Heel rot! Hele ongemakkelijke situatie zo.
Herkenbaar... Wij hebben dunne muren en een buurman die van sm houdt... Heeft nooit een vriendin maar nu blijkbaar een gek gevonden.. Jezus, we konden alles horen, hem erop aangesproken en hij was er nog trots op ook... Wij willen ons huis gaan verkopen, aangezien er wel meer dingen zijn die ons storen in deze buurt, maar dit is wel het toppunt
OMG Sorry ts, maar heb me rotgelachen om je topic plus reacties. Zou niet weten wat ik zou doen, denk geluidsopname maken en laten horen aan haar. Bij herhaling weer geluidsopname doen en naar de woningbouwvereniging ermee. De rijdende rechter
Opnames maken en haar die opnames laten horen. Zal ze fijn vinden denk ik Werkt t dan nog niet de opnames aan de woning bouw doorsturen. Werkt dat niet dan van elke keer opnames maken en de woning bouw zovaak benaderen dat ze zelf wel gek worden van t geluid.
Wat vervelend! Mijn man had vroeger ook zo'n bovenbuurvrouw toen hij nog alleen woonde. Ik zou zeker geen harden geluiden terug gaan maken, straks pakt ze jou daar op. Wel: geluidsopnames maken, een dagboekje bijhouden met tijdstippen waarop er geluidsoverlast is en wat je dan hoort. Na een maand of zo de woningbouw bellen en je 'dossier' laten zien. En vragen of andere buren dit ook willen doen, samen sta je sterker.
Ze komt toch steeds met verschillende mannen, dus prostitutie is best een reeele mogelijkheid. Ik zou echt het verhaal een beetje aandikken om de aandacht van de woningbouw te krijgen.