Aandikken heeft toch een hele andere betekenis dan liegen! Aandikken is zeggen ze heeft 3 uur lang seks ipv 2 uur. Wat jij zou doen is gewoon liegen en ronduit belachelijk
Ik vind zo'n beschuldiging niet een beetje aandikken. Eerder zwartmaken om er zelf beter van te worden
En daarmee die vrouw mogelijk in de problemen brengen. Om jouw zin dus te krijgen. Mooi voorbeeld ben je.
Als de buurvrouw verder niet voor reden vatbaar is en continu wisselde mannen over de vloer heeft zou ik serieus vermoeden dat er meer aan de hand is. Ik zou mijn vermoedens kenbaar maken aan de woningbouw. Zoals ts het beschrijft zou ik prostitutie vermoeden.
Bedankt allemaal dankzij jullie zal ik iedere keer als ik de rijdende rechter zie aan dit topic moeten denken...
Ik heb zeker ook gelachen om sommige reacties! Ik weet wat me te doen staat. Ik ga opnames maken en het haar laten horen en dan hopen dat ze er wel rekening mee houdt. En het is zowiezo slecht geïsoleerd het zijn oude appartementen maar goed wel een hele fijne buurt en wijk! En wij zijn ook aan het kijken naar andere woningen maar naar verwachting kan dat zeker nog een jaar duren. Bedankt dames !
Ik snap dat je dat denkt...op begin dacht ik ook dat ze het voor geld of drugs deed maar dit bleek later niet het geval.
Puur alle emotie aan de kant: een woningstichting kan iemand alleen uit huis zetten na ernstige langdurige objectief (meestal meerdere malen door de politie) vastgestelde overlast. En dan moet het vaak nog via de rechter, die wil zien dat meerdere ingebrekestellingen naar de overlastgever zijn genegeerd en meerdere bemiddelingspogingen zijn gestrand. En dan denk ik dat 'luidruchtige seks met schimmige types' niet heel zwaarwegend staat om iemand zijn huurrecht af te nemen. Conclusie; ik zou met de buurvrouw in gesprek blijven want via de woningcorporatie wordt dit zeker niet binnen een jaar opgelost, en je bent toch van plan ergens anders te gaan wonen. Dus ofwel versneld ergens anders heen gaan als je niet meer tegen kunt, of gewoon steeds met de buhrvrouw blijven praten dat ze overlast geeft. En de optie om bij haar thuis aan te bellen als ze luidruchtig ligt te ketsen is helemaal niet zo'n gekke 'Buurvrouw, u geeft op dit moment overlast'
Ik zou het inderdaad de 1e de beste keer opnemen en dan aan haar laten horen. Haar duidelijk maken dat wat jullie betreft de maat echt vol is en dat je naar de woningbouw gaat als er geen verbetering komt. Of ze doet get wat zachter of ze gaat maar bij een ander lopen gillen... 1x is het grappig als je visite hebt, maar als dit wekelijks (?) zo gaat zou ik er ook niet zo blij van worden.....
Toen ik nog bij mijn moeder woonde had ze een onderbuurvrouw die die we drie keer hebben horen kermen tijdens de sex....en 9 maanden later had ze een kind in haar armen. Daarvoor of ertussen nooit sex horen hebben alleen tijdens de verwekking van haar kids. Blijkbaar helpt het dus wel om een partijtje te schreeuwen