https://www.bol.com/nl/p/waist-trainer-s-buik-korset-belt-body-shaper-trimmer-corset-band-shapewear/9200000063525808/# Ik heb een band besteld om m'n buik te verdoezelen onder een strak jurkje, shirt oid. Heb al vaker corrigerend ondergoed gekocht, maar meestal zijn die ingesteld op grotere maten. Dus dan zit het niet strak genoeg. Of het krult omhoog ( hemdjes) Ik ben dun, maar heb wel een buik overgehouden na m'n bevalling. Nu heb ik dus bij Bol een bestelling gedaan, maar vraag me af of het wel iets is. Volgens mij ga je hierin alleen maar zweten?? Iemand die mij tips kan geven? Of alternatieven? Ik heb maat 36...
Ik heb ook zoiets. Een tijd geleden gekocht bij Wehkamp. Was wel iets duurder dan deze, maar overall vind ik hem echt prima. Ik zweet er niet in en het verdoezeld precies dat stukje wat ik wil verdoezelen, haha.
Ik zou de corrigerende hemdjes van de Hema eens proberen! Zitten lekker strak, maar niet vervelend! Ik vind ze fijn
Wel grappig dat ze het aanprijzen als "revolutionair" Volgens mij was het korset in 1800 revolutionair . Nu... not so much.
Ik heb er ook een, alleen bleek het geen wondermiddel voor mijn buik te zijn. Voor de afknelling van mijn bloedtoevoer daarentegen werkte het prima! Zuurstofgebrek tot en met.. Geen succes hier dus.
Hier sowieso geen fan van corrigerend ondergoed in wat voor vorm dan ook. Precies om bovenstaande reden.
Mocht je aan de zuurstof moeten dan doe maar even een pb, ik werk bij een zuurstof leverancier... Hopelijk bevalt het je en doet hij wat het moet doen zonder ongemak ☺️
Vera camilla heeft er een filmpje over gemaakt. Zij kwam uit bij een merk die heel fijn is maar wel prijzig
Ik heb van die corrigerende korte legginkjes (ik geloof dat zij het onderbroeken noemen, no way, ik draag er een string onder) van de Hema. Ik heb vooral wat heupvetjes die ik glad wil strijken onder sommige jurkjes of een jumpsuit, en vergeet altijd mn buik in te houden. Ik heb maat 38, maar denk dat t voor 36 ook nog prima werkt.
Ik heb via aliexpress corrigerend ondergoed etc besteld. Daar vallen de maten een stuk kleiner uit en veel goedkoper. Heb nu voor na de bevalling ook zo'n band om de boel bij elkaar te houden.
Heb de band binnen en hij werkt supergoed! Ik zit/lig nu alleen op de bank en nu werkt hij iets te goed, dus voor lekker chillen zit hij iets te strak lol. Maar ben er blij mee hoor, kan nu weer een strak jurkje of shirt aan!