Rare dromen.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1984, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hebben jullie dat ook dat je af en toe zo raar droomd... Vanmorgen droomde ik dat ik wakker was en dat ik met mijn vriend ff lag te praten... Onze kat miauwd altijd als hij vind dat we te lang in bed liggen :) dus dat droomde ik ook, ik ging in mijn droom ff kijken of tie nog wat brokjes had en zag dat hij genoeg had dus ik zei '' Moby niet zo zeuren hoor je heb nog brokjes'' ik ben toen drinken gaan pakken voor mezelf en toen ik me omdraaide zat er ineens een vrouw op de bank mij heel boos aan te kijken het leek wel een overleden persoon want ze had van die zwarte ringen onder haar ogen en ze zag er heel raar uit... Ik ben toen hard naar boven gerend en toen werd ik gelukkig wakker maar ik voel me nu al sinds vanmorgen zo raar en ik durf niet meer naar die plek te kijken beneden :( ik lijk wel z'n klein kind die net een enge film heeft gezien :) .... Maar ik vraag me af weet iemand hier misschien de betekenis van? En zijn er mensen die ook van die stomme dingen dromen en zo ja wat dan....

Kusjes Chantal

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.962
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    www.dromenweb.nl ik kijk altijd daar en het is bij mij raar genoeg altijd uitgekomen...

Succes, ik droom ook hevig en dromen die nergens op slaan. Droomde vannacht van een piepsklein katje. Hij was al volgroeid maar was zo klein als een muisje.. Zat hij daar lekker rond te rennen en te spelen.. Heb nog nooit zo'n schattige innieminnie poes gezien hahaha

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou,ik heb vannacht gedroomd dat m'n tanden uitvielen! :confused:

Ik weet dat dat en bekende droom is,maar weet effe niet meer wat het betekent. :(

Maar wat was ik blij toen ik wakker werd,joh! :)

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb het net op die site van miss x gevonden;ik ga slechte tijden tegemoet blijkbaar!

Nou lekker dan :(

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.962
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Nou niet meer kijken dan op die site hahaha...

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hahah ja ik ga teleurstellingen mee maken hahaha... nou ik hoef niets meer te weten hoor ;) hahaha wel lachen die site.....

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Heeft dat niet met geld problemen te maken?

8. Niet meer actief

je tanden verliezen staat voor identiteitsverlies.

Maar in principe heeft het geen zin om op dit soort algemene dingen af te gaan, omdat droomsymbolen voor iedereen een andere betekenis hebben. Als een eskimo (of inuit moet ik eigenlijk zeggen) over sneeuw droomt zit daar hoogstwaarschijnlijk een andere betekenis achter dan bij iemand uit lutjebroek, bijvoorbeeld.
    Belangrijk is dat je nagaat wat je voor gedachten en gevoelens had in je droom. Met welk gevoel je precies wakker werd en welk droomsymbool het meest is bijgebleven. Dat kunnen sleutels zijn....

Een deel van wat we dromen komt voort uit dagresten (verwerking van wat je eerder hebt gezien, gehoord, gevoeld etc.), een deel komt voort uit de actuele slaapervaring (bv. een alarm horen buiten terwijl je slaapt krijgt in je droom ineens een betekenis) en het derde komt vanuit je onbewuste dat een boodschap heeft voor je.

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wat moet je doen percies? als ik op de link druk staat er dat je 10 euro betalen moet :( wat moet ik dan doen of invullen ?

10. alice1

alice1 Lid

20 jan 2007
    34
    0
    0
    Hallo

Ik heb er ook last van. Ik droomde over de opa van mijn man. Hij is 1,5 jr overleden. Ik droomde dat hij op een foto was afgebeeld met rode ogen met de tekst HEL erboven. Toen ik wakker schoot, was ik helemaal uit mijn doen.

Toevalligerwijs was hij voordat hij overleed, dominee.

En zo heb ik nog meer van zulke dromen......brrrr

11. Niet meer actief

En bedankt he! ;)

Volgens die site ga ik bedrogen worden door degene die ik het meest vertrouw!

En dat vlak voor ik naar bed ga!

Deel Deze Pagina