Ik ben dus helemaal verslaafd aan DHgate. Ik heb beide "fake" naked palettes daar besteld, okè ze zijn niet helemaal hetzelfde maar het zijn mooie kleuren! Ook is mijn iphone oplader kapot en vertik ik het om een nieuwe te kopen voor een x bedrag. Deze heb ik ook op DHgate besteld voor ik geloof 3 euro incl verzenden haha! Hier wacht ik trouwens nog op. Ik zie ook zoveel leuke dingen daarop Wat zijn jullie koopjes?
Ook al aardig wat! Opladers voor de Ipad, telefoonhoesjes, tassen, make up tasje. En nog veel meer. Ook knuffels e.d. voor de kids. Tot nu toe is er 1 ding niet aangekomen.
Heb net maar een nieuwe portemonnee gekocht en een tas haha. Als er staat dat hij van leer is... Is hij dan ook echt van leer??
Zou ik even op moeten zoeken! Mijn vriendin heeft de echte en er zit wel verschil in hoor. Ik moet zeggen dat ik het nog niet uitgebreid getest heb, dus een goede beoordeling kan ik niet geven.
ff serieus? Wholesale Laptops - Buy G700 17.3-Inch Laptop Black, $12.33 | DHgate 12 dollar voor een laptop of lees ik verkeerd? Kan toch niet man, er staan telefoons op met android etc voor 100 dollar... Wat klopt er niet aan waardoor het ZO goedkoop is?
Verkoper heeft 83 transacties gedaan, met 0 positieve feedback. Niet betrouwbaar. Ik koop alleen van seller guarantee verkopers. Die geven je de garantie dat als je het niet ontvangt, je je geld terug krijgt én 20 dollar extra. Daarbij geef je je geld pas 'vrij' aan de verkoper als je het artikel hebt ontvangen. Tot die tijd houdt DHGate het geld vast.
Wholesale Fashion Laptop - Buy 13.3 Inch Thin Notebook with Intel Atom Dual-core 1.86GH CPU, 2GB RAM/250GB HDD,1.3MP, $217.39 | DHgate die heeft dikke feedback, en dan is 158 euro niet duur... voor een laptop...alleen jammer dat je er 3 moet bestellen
Je kan ook op hoeveelheid selecteren, die zet ik altijd op 1. Ik ben me nu aan het verdiepen in een smartphone. Als ik google, dan zijn die Chinezen zo goed in kopieren, dat er bijna geen verschil in zit.
Klopt. Een oom heeft daar namaak Samsung s3 gekocht. Is echt precies hetzelfde alleen staat er geen Samsung op.