stom verbaast kwam ik zondag er achter dat ik zwanger ben we waren er druk mee bezig maar 4 maart was mijn laatste menstruatie en de volgende kwam maar niet dus toen ik 1 dag te laat was had ik een bloed test negatief niet zwanger maar had veel pijn en kwam maar niks dus moest ik provera slikken maar nu achteraf bleek ik al zwanger te zijn nu ben ik bang dat het de baby kan schade wie heeft dit ook mee gemaakt ik had 10 mg de artsen kunnen niks zeggen is af wachten en wachten op de echo over 2 weken zijn er meer vrouwen die dit gebruikte tijdens zwangerschap ??? hoop dat ik antw krijg want volgens de clear blu test heb ik 3+ dus zat gewoon aan die troep 8 dagen lang 1x per dag achteraf had ik goede verschijnselen maar mijn moeder overleed ook heel onverwacht rond die tijd dus gaf stress de schuld suus
wat vervelend die onzekerheid. geeft je test nog steeds posi aan? want provera is om een bloeding op te wekken dus het grootste gevaar lijkt me dat de vrucht meegaat. heel veel sterkte in ieder geval en mijn duimen draaien voor je
poeh moeilijk meid hoop dat het allemaal goed blijft gaan en dat je straks een mooie echo in handen hebt. Maar wel nog twee weken in de stress zitten, wat naar dat de artsen er ook niets over kunnen zeggen. Heel veel sterkte
ken 3 dames die provera hadden genomen, en zwanger bleken....das gewoon goed gegaan!! gefeliciteerd!!!
verloskundige heeft nu wel gezegt dat het in zo vroege zwanerschap niet zo kwaad kan ,ook omdat ik nu 11 dagen al zonder zit en geen bloeding niks heb gehad ben alleen heledag door beroerd moe en me tepels doen zo pijn haha voel gekriebel in mijn buik steekjes mijn onderrug doet wel echt goed pijn al meer dan een week kan bijna niet bukken ,ma iets eerder komen voor echo 12 mei kans is alleeen wel dat ze niks no kunnen zien omdat het te vroeg is mss.dus ga er maar van genieten ,want er zijn geen rare dinen gebeurt en ben er al 11 daen vanaf