De titel zegt het eigenlijk al ik heb maandag de eerste echo van deze spruit en heb een afspraak gemaakt alleen ben ik daar nog nooit geweest en vraag me af, kan ik gewoon naar verloskunde afdeling of moet ik bij de gyn zijn? Was wel het telefoonnummer van afdeling verloskunde maar was het vergeten te vragen.. Als niemand het weet bel ik nog wel een keertje maar dacht dat iemand hier het vast wel weet.
Volgens mij moet je gewoon naar verloskunde. Maar staat er geen poli vernoemt in de bevestigings brief?
Gewoon naar de afdeling verloskunde gaan en bij de balie (neem aan dat ze die daar hebben ) aangeven dat je een afspraak hebt Succes!!!
Prenatale diagnostiek! Verloskunde zit ernaast. Is op 1e verdieping. Prenatale Diagnostiek - Academisch Medisch Centrum
Bedankt! Ben erg zenuwachtig maar heb er zin in! zoo bij zonder om weer z'n ukkie te zien, hoop dat alles goed is!
Ben al geweest! moest toch naar verloskunde toe en een lief klein beebje van 8,3 weken gezien met kloppend hartje!!! Wij zijn gelukkig!