Ik was na 20 jaar nog eens benieuwd hoe het met mijn oude vakantievriendinnetje gaat. Op Hyves nooit kunnen vinden en nu tijdens het fb tijdperk ook niet. Best jammer, want ik zou nog best eens willen weten hoe het met haar gaat en of haar dromen van vroeger zijn uitgekomen. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je out of the blue iemand zoekt, wie was het?(geen naam, maar bv ex, oud buurmeisje, client etc etc..) en hebben jullie contact gekregen? Ik heb dat best vaak dat ik mensen van vroeger zoek, kan ze alleen vaak niet vinden.
Ik zoek nog wel eens naar mijn ex (buitenlandse liefde), gewoon omdat hij heel veel voor me betekende en ik heel erg hoop dat alles goed gaat met hem. Wij kwamen er samen niet uit, maar gun hem het beste. Ook al ben ik nu heel gelukkig getrouwd!
De laatste die ik zocht was een neef van mij, of nouja de hele kant van mijn vader maar die zijn schijnbaar fb-loos, ik denk hem gevonden te hebben en heb hem een pb gestuurd, maar die zal wel in zijn overige postvak zijn gekomen en sommige lezen die dan niet
Een man waarmee ik wat aan het daten was... Was er ook meteen klaar mee dus best handig, mensen checken zo
Een vroegere ex van mij waar ik 5 jaar mee samen gewoond heb. Hoorde dat ie laatst getrouwd was en was nieuwsgierig. Ze zagen er beide prachtig uit en deed me goed te zien dat ie zo gelukkig is.
Een "ex" van mijn man. Ooit mijn beste vriendin totdat ze naar bed ging met mijn man (was overigens voordat man en ik samen waren) Ik ben zo gepest door haar, ze heeft me voor van alles en nog wat uitgemaakt. Blijkt dat ze nog steeds rondscharrelt met andere mannen terwijl ze samenwoont (of ze hebben nu een open relatie, kan ook) en ze is ook nog eens een keer zo dik als ik! Dat was even een goede egoboost voor mij
Een klant.. Wij hebben op 't werk een manier om accounts via Facebook te vinden, heel fijn als je geen twee accounts bij dubbele betalingen kan vinden! Soms zie ik van die leuke profielfoto's voorbij komen..Not.
M'n exschoonzusje. Jammer 't is een hele mooie meid ( toen ook al ) Maar echt een ( net woord ) Lellebel geworden staat naakt op FB alles..
Op oudjaarsavond trouwens was bij ons in Almere de stroom uitgevallen.... en een van onze telefoons had nog wel internet (de rest lag plat) en toen zijn we van iedereen exen enzo gaan opzoeken, oooh ken je die nog? en die? Was best leuk amusement zo in het donker
Een oud klasgenoot. Was altijd een hele aaardige jongen, dus ik was (en ben!) benieuwd hoe het nu met hem is na al die jaren. Maar ik kan hem niet vinden. Echt balen, want nu blijf ik nieuwsgierig .
Mijn "broer". Toen ik 12/13 was heeft er een tijd een Amerikaan bij ons in huis gewoond. Geweldige gast, voelde ook echt als broer. Helaas gingen mijn ouders een paar jaar later scheiden en toen ben ik hem uit het oog verloren. Hij heeft heel veel voor me betekend, maar ik kan hem maar niet vinden helaas. Dus als er hier zoekwonders zijn, heel graag. Veel informatie heb ik niet meer, naam en geboorteplaats.
Hihi, ik ga er inderdaad ook van uit dat ze ons ook wel opgezocht hadden...Staan toch met volledige namen op de bedrijfswebsite.
Ik zocht al een tijdje een vroegere vriendin van stal. (Paarden), maar kon ze nooit vinden,wist haar achternaam niet meer en als ze verhuist zijn is het moeilijk zoeken. Ik heb haar na een flinke tijd en omweg gevonden. Super leuk om weer eens herinneringen op te halen en beetje bij te houden hoe het met iemand gaat. Ooit willen we weer eens afspreken,super leuk! En dat na 5/6 jaar geen contact.