Hoi hoi dames! Ik heb een lief kleingroot baby meisje, wat uit de overslag-romper maat 68 gegroeid is. Ik naar de hema, voor maat 74.. sorry mevrouw, die hebben we niet.. alle andere winkels af gelopen en zelfs al op internet aan het zoeken geweest! Ik wil er maximaal 10 euro aan uit geven, dus noppies valt eigenlijk af.. hebben jullie nog ideeën?! Ze duld dus niets over haar hoofd. En ze moet gemiddeld 2 rompers en (meestal) 3 shirts aan per dag.. dat is telkens weer een drama.. help! Groetjes
Heb je dan ook overslag t shirts? Het is hier ook niet de favoriete activiteit, rompers aandoen. Maar hij zal wel moeten. Want de meeste kleding gaat over hethoofd. Ik heb veel rompers van claesens. Als ik hetgoed heb, hebben zij ook overslag rompers. Ze zijn wel erg prijzig. Maar hele goede fijne kwaliteit. Vaak koop ik ze in de aanbieding
Een shirt aan doe ik meestal spelend..klinkt misschien raar, maar dat is minder vervelend dan 2x iets over haar hoofd heen. Ze is dan totaal in paniek, soms zo erg dat de hele voeding eruit komt. Dan moeten we weer opnieuw beginnen. Vandaar dat ik probeer maar 1 of geen ( vestje over romper bijv) keer iets over haar hoofd te doen. bedankt voor de tips alvast!!
Wat sneu voor je dochter. En heel vervelend dat de voeding er dan uitkomt. Dan snap ik heel goed dat je voor overslag gaat. Is praktischer. En misschien dat als ze wat ouder wordt je de gewone rompers kunt gebruiken. Verder zie je in winkels ook weinig overslag rompers. Vaak zijn het die hele kleine maatjes, van 56 of 62.
Ik kocht ze bij de C&A, maar dat is wel met lange mouwen en het ziet ernaar uit dat ze maar tot maat 68 gaan
Op deze site heb je maat 74 voor 9,95: Witte basic overslagromper met lange mouw | Goedkinderondergoed.nl
Bij esprit zijn ze 13 euro, t/m maat 86 misschien wat voor in de aanbieding... En ik zie ze nu ook bij de prenatal voor 6 euro ook tot 86
Misschien heel stom maar ben je al wel eens bij de osteopaat geweest? Soms kunnen baby's last hebben van hun nekje na de geboorte en dit kan zich uiten in het heel vervelend vinden van aankleden en met name iets over het hoofd.... Kiss-syndroom - baby
We zijn idd al bij een osteopaat geweest, ivm verdenking kiss! Hij heeft haar helemaal onderzocht en kon niets vinden, behalve snot ogen. Nu heeft ze nog maar 1 oogje met snot. Ik herken 2 of 3 puntjes uit die hele lijst, dat wel. Maar denk ook dat dat een beetje in haar karakter zit Bedankt voor t meedenken!
Onze kleine verdroeg ook niks over haar hoofd, en nog steeds (nu 2) heeft ze er een gloeiende hekel aan, maar ja, nu is ze op een leeftijd dat je er een spelletje van kan maken. Tot die tijd inderdaad overslagrompers gebruikt. En die stretch-rompers van de Hema gingen op een gegeven moment ook wel. En hier ook geen afwijkingen met het nekje, maar ze vindt het gewoon verschrikkelijk.
Ik kwam net toevallig deze tegen, zijn nu in de aanbieding, twee voor 5,95. Betaal je wel nog verzendkosten. Set van 2 verschillende wikkelrompertjes van puur katoen Oeps, sorry! Zie nu dat het voor 2-3 jaar is.
Hier vond ze het ook vreselijk en nu nog niet haar favoriet. Ze past nog wel overslag maat 62 en 68, maar sinds ze de 6 maanden voorbij is gegaan, ben ik ook op zonder overslag overgegaan. Gewenning en spelenderwijs, blijven praten helpt hier.
Ik kocht ze toen mijn meiden nog heel klein waren altijd bij H&M, die zijn echt super fijn. Als ze ze online niet hebben, dan in de winkel misschien wel. Of als je bijvoorbeeld wat meer keuze wilt, dan kun je ook beter naar de winkel gaan. Het assortiment is best klein online.
Ik heb pas via hier de site kiabi.nl ontdekt. Daar kwam ik 3 setjes tegen met overslagrompertjes volgens mij.... Wit korte mouw, wit en blauw kort en lange mouw.... Nog nooit gesteld dus weet niet hoe het valt maar ze zijn wel goedkoop! Setje van 4 body?s met lange mouwen Meisjes babykleding - Kiabi - 10,99
Ik was laatst bij H&M in de winkel en daar hadden ze ze niet, alleen online! Ik vind de pyjamaatjes/boxpakjes uit 1 stuk ook erg fijn. Soms past het niet als je kindje lange beentjes heeft, maar onze dochter heeft korte beentjes. Pyjamaatjes heb ik van H&M en boxpakjes van C&A. Verlours boxpakjes (zij noemen het pyjamaatjes) ook online besteld, hadden ze hier ook niet in de winkel.