Stomme mama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dds, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hoi,

Ik wil even iets met jullie delen.....

Gisteren besloot mijn dochter Julia (bijna 2) de bloemen op tafel om te gooien. Ik zag de vaas kantelen en wilde de "schade" beperken, dus spring ik van de bank en loop ik snel naar de tafel toe.....in tussen was de vaas al gevallen en de houtenvloer nat. Ik had pantoffels aan en gleed uit over het water....zo pardoes op mijn kont:x

Op zich geen drama....maar ik had mijn andere dochter (6 weken) in mijn armen....natuurlijk heb ik haar super goed vast gehouden, maar toen ik op mijn kont landen is ze door de klap uit mijn handen gevlogen en op de vloer geland. Jasmijn, Julia en ik huilen:(:(:(

Gelijk de HApost gebeld. Wek-instructies meegekregen voor de nacht.

Stomme mama

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou zeg je ben helemaal geen stomme mama, het was een ongelukje!! Ik snap dat je ervan baalt maar kan gebeuren. Kom op je ben een super mama!!

3. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Stomme mama??? Meid, daar kun je toch niets aan doen?
    Het is een reflex die iedereen zou hebben om proberen die vaas op te vangen.

Maak jezelf geen verwijten hoor!

*Knuf*

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Stomme mama ? een stomme mama had dat reflex niet hoor om op te springen en de vaas proberen te pakken!
    Dus niks stomme mama, kan gebeuren!!
    Hoe is het met de schrik en de bibs nu?
    *knuf*

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh meid, wat schrikken. En geen stomme mama hoor! Mijn zoontje is toen hij 2 maanden was uit de kinderwagen gevallen, omdat ik, toen we de kinderwagen een klein trapje op moesten tillen, door mijn enkel zwikte, viel en de kinderwagen in mijn val mee naar beneden trok. T. vloog zo uit de kinderwagen en landde loeihard op de grond. Ik voelde me toen ook zooooo slecht, maar achteraf gezien kon ik er echt niks aan doen natuurlijk. Ik snap dus helemaal hoe je je voelt, maar echt hoor, wees niet boos op jezelf! KNUF!!!

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wat zij jullie lief!!!!!:):):):)

Mijn bibs doet ontzettend pijn en mijn linker arm ook. Ik ben heel blij dat we de nacht goed zijn doorgekomen.....het lijkt erop dat alles goed komt.

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Die kleintjes kunnen veel hebben hoor. Wij waren in België toen het gebeurde en zijn gelijk naar het zh gereden alwaar we een uur op een ka moesten wachten, die vervolgens alleen vroeg of hij gelijk ging huilen en of hij had gebraakt, waarop wij ja en nee antwoordden. En toen konden we weer vertrekken ;).

8. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ooh zeker geen stomme mama,

Mijn zoon is bijna head first van de bank af gevallen, omdat ik niet in de gaten had dat hij ineens kon rollen. Gelukkig kon ik hemnet op tijd aan zijn broek weer omhoog hijsen. Wacht nu ook op de 1e keer dat je naar de ehbo moet. Gebeurt bijna iedere mama wel een keer.

Veel beterschap voor je bips:)

9. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Schrikken he! Maar zoals iedereen al zegt kan je helemaal niks aan doen! Ik ben toen mn zoontje 4 maanden was van de trap gegleden. Voelde me daarna ook zo stom maar zulke dingen kunnen gebeuren. Gelukkig is alles weer goed (behalve je pijn dan ;) )

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

dit kan ik me zo goed voorstellen! Hier ook zo'n soort leeftijdsverschil en hoe vaak denk ik wel niet. Shit! Zoon nog beneden, dochter naar bed brengen en traphekje beneden vergeten dicht te maken.

Of ik heb mijn dochter in de schommelstoel, ik loop even naar de wasmachine, kijk de kamer in en Julien heeft ondertussen deschommelstoel dusdanig gekiept dat Valerie ondersteboven hangt.

Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal, je hebt geen ogen in je rug en je kunt je zelf ook niet in 2 delen.

Hopelijk geen pijn meer aan je kont ;)

Deel Deze Pagina