Aankomende vrijdag hebben we een personeels-uitje van mijn vriend. Eerst uit eten, en daarna bowlen. Mijn vraag is dus of het wel verstandig is om te bowlen als je net zwanger bent? Kan dit kwaad? Ik ben zo onzeker en bang dat er iets fout gaat..
hoi, ik zou niet weten waarom het kwaad zou kunnen hoor! Ik kan me voorstellen dat je hoogzwanger geen zware ballen meer gaat tillen maar in het begin maakt dat toch niet ui?
Ik had ergens gelezen dat je in het begin ook moest oppassen met veel bukken of zware dingen tillen.. Vandaar dat ik me zorgen ging maken
Ik zag dat je nog een zoon had, daar zul je ook nog wel veel mee tillen. Dus ik zou het gewoon proberen met de lichtere ballen. En voelt het niet goed stoppen en zeggen dat je last van je rug hebt (ik neem aan dat de collega's het nog niet weten met 4 wk. Gefeliciteerd met dit leuke nieuws)
Ik zou er niet eens over nagedacht hebben, denk ik. Zo zwaar zijn die ballen nu ook weer niet. Ik geloof echt niet dat dit op enige manier schadelijk kan zijn voor het vruchtje. Als je niet vaak bowlt, kan ik me wel voorstellen dat je tijdens het bowlen misschien merkt dat het voor jezelf niet lekker voelt. Dan zou ik inderdaad rugpijn of pijn in je arm als 'smoes' gebruiken om te stoppen.
Zwaar tillen is sowieso niet schadelijk voor het kindje, puur en alleen voor je eigen rug/bekken, omdat de boel verweekt. Dus zolang je zelf geen last krijgt, is er niets aan de hand.
Je kan makkelijker nu bowlen dan met 35 weken, dat heb ik geprobeerd maar dan zit die dikke buik zo in de weg! Veel plezier!
ik heb zondag nog gebowld. ging na 4 x gooien niet meer met me rug maar voor de beeb kan het geen kwaad hoor.
wij gingen bowlen toen ik 12 weken was, heb toen de lichtste bal genomen en geen last gehad, was wel kapot na een uur bowlen met zijn tweeen.