gele vlaggetje zwemles

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by anja 29, Jan 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    Mijn dochertje zit nu in geel ze krijgt 2 keer in de week zwemles van 2 x 45 minuten hoelang duurde het bij jullie voordat ze een baluw vlaggetje kregen?

2. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wij hebben geen vlaggetjes.
    hier gaan ze een badje verder ,zal denk wel ongeveer het zelfde zijn.
    hier gaan ze naar badje 2 als ze goed kunnen drijven en een beetje kunnen zwemmen.
    mijn dochter heeft nu 20 lessen gehad en zit nog steeds in badje 1.
    eerste 10 lessen reken ik maar niet mee want dat was drama, huilen,overgeven.
    dit ging pas over toen een klasgenoot bij dr in het badje kwam en ze een zwembril kreeg (op sterkte) en niet meer met dr eigen bril op hoefde te zwemmen.
    zwemmen gaat nu beter alleen durft ze niet in het water te springen maar dat is denk ik omdat ze maar 70% diepte ziet.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@sonja: dat lijkt me dan inderdaad heel eng...
    Maar kan me zo voorstellen dat dat pas over gaat als ze weet hoe diep het op een bepaald punt is... En dat ze dan alleen op dat punt durft te springen.... Tot ze echt goed kan zwemmen :)
    (En dus niet bang hoeft te zijn om per ongeluk in te diep water te springen)

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    het pierenbadje waar ze in zwemt is 90 cm en het diepste gedeelte is dacht ik 120 cm , zolang ze dr vast houden gaat het redelijk, we oefenen ook geregeld met haar met vrij zwemmen.

op school heeft ze ook met gym apparte les moment om te leren springen van hoge dingen , zal vast wel goed komen.
    ooit op een dag springt ze zo het water in.

5. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    het blauwe vlaggetje is inderdaad alleen nog in het diepe bad met kleren aan zwemmen

6. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    ze werken bij ons met lintjes, zal ongeveer wel hetzelfde zijn denk ik.
    maar je begint met wit, dan geel, oranje, groen, paars en blauw en dan kan je voor je A-dilpoma.
    mijn zoontje heeft net voor de kerstvakantie zijn groene lintje gehaald, hij zit nu op zwemmen sinds start van de basisschool[september] dus gaat heel vlot.
    de juf verwacht dat hij rond de zomervakantie kan afzwemmen.
    moet er wel bijzeggen dat ik altijd met hem moeder en kind zwemmen heb gedaan.

7. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    Hier is het anders eerst rood dan dubbel rood ,oranje,geel ,blauw ,dubbel blauw en dan groen

Share This Page