bij wie ook hcg hoog en tweeling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavan1, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hallo,
    verleden week heb ik bloed laten trekken ,en volgens mijn laatste regels was ik 5weken en volgens het hcg 6a7 weken,nu zei de dokter dat als er een meerling is ook de hcg hoger is dan normaal .wie heeft dit ook voorgehad en bleek het een meerling te zijn.hier zit het niet in de familie .
    maak me een beetje ongerust dat het mis gaat lopen nu de hcg hoger is dan de normale weken.kan pas voor een echo op 13 mei.

2. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hallo,

Ik weet niet of mij HCG abnormaal hoog was..maar ik testte wel al 3 dagen voor NOD positief..En ben zwanger van een tweeling, en ik denk niet dat je ongerust hoeft te zijn hoor.

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik wist ook niet hoe hoog mijn hcg gehalte was.. Ik testte trouwens pas een week na mijn NOD positief, dus zo zie je maar. ook dat kan verschillen :)
    Je weet het pas met de echo helaas, maar je hoeft je idd geen zorgen te maken hoor! Volgens mij kan het beter te hoog zijn dan te laag...

4. milyor

milyor Nieuw lid

28 apr 2009
    4
    0
    0
    Mijn HCG gehalte was ook mooi hoog en 2 weken later bleek ook wel waarom ik was zwanger van een tweeling.
    Over twee weken worden ze alweer 3 jaar.
    Maar het zegt niet altijd alles hoor een hoog HCG gehalte, ik ben benieuwd hoor als het een tweeling word.

Groetjes linda

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

het zou bst kunnen dat je zwanger bent van een tweeling hoor.. mijn zus was ook zwanger van een tweeling en haar hcg gehalte lag ook hoger dan normaal. en nu heeft ze 2 drukke maar ontzettend lieve jochies van bijna 3 jaar.

6. zwendy

zwendy Lid

14 nov 2008
    83
    0
    0
    hallo, ik heb de eerste dag overtijd getest en direct naar huisdokter geweest en mn hcg waarden stonden toen al op 15187. dus we verschoten er niet van dat er 2 ukkis in mijn buik zaten. gisteren op de kraamafdeling een echo gehad en zit op een termijn van 29 weken terwijl ik maar 28+ een paar dagen ben. tibe en seppe hebben ondertussen de mooi gewichtjes van 1.300kg bereikt. heel mooi voor mn termijn.

groetkes wendy

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het kan inderdaad..maar hoeft niet.
    Ik ken ook wel meiden die een hoog hCG hadden en er echt 1 in hun buik hebben / hadden.
    Hoe hoog was je hCG dan?
    Het kan ook liggen aan hoe snel je eigen lichaam het hCG aanmaakt.

Deel Deze Pagina