Spugen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door DragonBerry, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Gisteravond begon ik zo ineens vanuit het niet te kotsen, en echt alles kwam eruit! Nu voelde ik me verder wel goed, dus vond het raar dat het zo ineens kwam. Kan dit door de zwangerschap komen?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het kan, maar het kan ook gewoon een griepje zijn. Lastig hè die zwangerschapssymptomen die ook door wat anders dan zwangerschap kunnen worden veroorzaakt.

3. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Een griepje lijkt me sterk want verder voel ik me goed en niet ziek......

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja dan zou het in principe van de zwangerschap kunnen komen.

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    ALs je moet overgeven van je zwangerschap dan ben je vaak al uren/dagen misselijk. Het lijkt me meer dat iets verkeerd is gevallen.

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als het nu ineens op komt en je daarvoor niet misselijk was, dan denk ik dat het iets anders is. Misschien idd iets verkeerds gegeten oid. Ben je nu nog misselijk?

7. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Kan best hoor, ook al ben je niet uren/dagenlang misselijk van tevoren. Ik heb het ook (nog steeds) regelmatig. Vaak 's ochtends, maar ook weleens later op de dag of 's avonds. In een periode van een paar minuten word ik misselijk en gelukkig heb ik altijd de wc nog op tijd kunnen bereiken.

Ik heb gemerkt dat het bij mij verband heeft met honger hebben. Als ik te lang wacht met eten, dan spuug ik meestal gal of vlak na het eten al het eten er weer uit. Ik heb het een paar keer per week (en de ene keer wat meer dan de andere keer). Er is niets tegen te doen, maar ik vind ook dat als dit de enige kwaal blijft (ben al 32 weken zwanger), dat ik niet mag klagen.

Veel sterkte ermee!

Deel Deze Pagina