Pffff nu mijn knappe mannetje er is ben ik uiteraard helemaal gelukkig en toen ik zwanger was kon hij ook niet snel genoeg geboren worden voor mijn gevoel was het zwanger zijn op het einde helemaal zat Maar na 3 dagen toen Noah geboren was kwam het... kreeg zo nu en dan vlagen dat ik mijn buik echt miste (alhoewel ik nu nog een buikJE heb ) Ik dacht ach dat word wel weer minder, maar het tegendeel is waar... pfffff begin het zwanger zijn steeds meer en meer te missen het is ook zo super speciaal! De trappeltjes een zwangerschaps buikje gewoon het hele intieme met jou en je kindje! Nu is er een andere super tijd met mijn kindje aangebroken (natuurlijk nog veel leuker) maar wie herkent dit gevoel? En voor alle zwangere: Geniet er nog van het is zo speciaal natuurlijk zijn er mindere momenten maar poeh wat bijzonder zo een kleintje in je buik!
ja ik herken het wel. ik denk er ook nog wel vaak aan terug. hoe fijn ik het eigenlijk vond om zwanger te zijn... ik hoop dat ik het nog een keer mee mag maken! groetjes Lonneke
Na de bevalling had ik ook buik gemist, toen Myrna geboren werd! En ik ging steeds automatisch buik strelen, bleef al hele tijd tot nu dat ik weer zwanger ben, haha!
o jeetje ik kan me er niets bij voorstellen.. ik ben het zwanger zijn aardig zat.. maar zal er toch maar extra van genieten nog dan als ik dit zo lees....
heel erg herkenbaar daarom denk ik dat ik ook veel meer van deze zwangerschap ga probern te genieten dan alleen maar te denk hij moet eruit haha ik wil me kind.
ik denk dat het toch voor iedereen anders is! ik denk dat ik het zwanger zijn niet zal missen en dat komt bij mij door de erge pijn van mijn B,I ben het echt al zat!
Het lege-buik-syndroom... Ik geniet er heel bewust van en weet nu al dat ik het straks ook heel erg zal missen. Hoewel: nu is het ledikantje nog leeg, en dat zal stráks gevuld zijn. 8)
hihi zei ik ook... elke keer fysio en zo... maar toch mis ik het! had op het laatst ook genoeg kwaaltjes geloof me, ik was het ook zo zat en wou idd mijn ledikantje gevuld hebben Ik denk ook dat ik eventueel volgende keer meer zal genieten! misschien ook omdat je dan wat minder "ongeduldig" bent...
Euh...ik mis het eigenlijk niet zo.... Ik was heerlijk zwanger, genoot van mijn buikje en mijn kanjertje erin maar nu hij er is....HEERLIJK! Nee hoor, doe mij de baby maar, niet de buik
Haha net alsof je hem terug zou laten stoppen als het kon Alhoewel... als hij 's nachts niet wil slapen zou het wel een uitkomst zijn
Gelukkig weet ik dat je een grapje maakt! hihi (Ga wel je fotoalbum iets beter controleren/ in de gaten houden ff checken op blauwe plekken)
Heel goed, dat in de gaten houden.....tis zo'n mooi ventje! Moet je niks van missen hahahaha Maarre....gauw op naar nr. 2 dus in jullie geval (als het allemaal wil natuurlijk).
Hihihi, dan kun je wel jaaaaaaren zo door gaan en tien kindertjes krijgen, want als je die buik eenmaal mist, mis je hem over twintig jaar ook nog (en ik kan het weten)
Dat is waar....heel bijzonder zeg! Nu nog een kindje krijgen terwijl je oudste kinderen ook al kindjes zouden kunnen krijgen of misschien wel hebben! Extra genieten dus
Hmm, heb ik eigenlijk nooit last van gehad, maar ja, ik heb dan ook 42 weken kunnen genieten van mijn buik. Voor mij in elk geval lang genoeg.
Ik geniet ook heel erg van de beweging in mijn buik en kan het ook wel voorstellen dat je dat gaat missen. Heb ook tijd genoeg om er van te genieten, ik slaap nauwelijks door de jeuk en de baby is dan een fijne afleiding. En met mijn verhoogde bloeddruk mag ik niets doen, dus ook niet echt leuk. Dus ja, ik zal het wel gaan missen, niet het zwanger zijn, maar het leven in mijn buik. Ben zo blij dat ik straks na de bevalling van de jeuk af ben!