topmark wandel/combiwagen motion

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rosannanl, 13 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,

heb een vraag,
    mijn ouders willen mij graag een wandelwagen cadeau geven,en wil natuurlijk niet meteen het duurste uit kiezen (hoeft ook niet),nu ben ik zelf in een baby winkel geweest en vond die topmark motion wel erg leuk en ook qua prijs is hij best aantrekkelijk.

Nu is mijn vraag,is het een goede wagen?

Wat is jullie ervaring er mee?

En weten jullie misschien het verschil tussen die met de grote achterwielen en de iets kleinere achterwielen (het zijn alle bij precies de zelfden wagens alleen heeft de ene grotere achterwielen dan de ander)?

Afvast bedankt

gr

rosanna

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey rosanne,

Zelf heb ik er geen ervaring mee omdat wij nog bezig zijn voor ons eerste kindje maar een vriendin heeft hem inderdaad wel en is er super blij mee. Zij heeft de 3 in 1 gekocht (autostoeltje reiswieg buggy) en zij en haar vriend vinden hem ontzettend fijn.

Groetjes
    Nicky

3. 2009mama

2009mama Niet meer actief

ik wou deze ook halen, maar de duwstang is niet in hoogte verstelbaar en aangezien mijn man lang is hebben we het toch maar niet gedaan, ( ook zijn het foam wielen inplaats van luchtbanden en we hadden toch liever luchtbanden)
    we hebben even een rondje gelopen met de wagen door de winkel en ook die foamwieltjes piepen enorm ( oke dit is een kwestie vind even siliconenspray erop doen :p )

wij hebben ook een wandelwagen mogen uitzoeken van mijn ouders, en ook wij wouden niet duur doen,
    daarom hebben wij gekozen voor de x-adventure carrier
    dat is een 3-1 combi wagen, incl autostoeltje voor 300 euro. met luchtbanden,en de duwstang is in hoogte verstelbaar,

verder is hij makkelijk in en uit te klappen en rijdt hij heel fijn en soepel.

misschien is deze wagen een optie ? ( de reiswieg is ook lekker groot ) de dochter van onze buren die een maand ouder is past nog in onze reiswieg terwijl ze bij hun in de reiswieg niet meer past ( mutsy)

4. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo allemaal,
    bedankt voor jullie reacties,

Maar word die x-adventure ook klein als hij ingeklapt is?
    Heb namelijk weinig plaats in de auto en wil graag niet de bank dichtklappen ivm mijn dochter die er dan niet meer in kan!

Die topmark word heel klein als je hem inklapt vooral die met die kleinere achterwielen.

groetjes
    rosanna

5. 2009mama

2009mama Niet meer actief

ohh dat weet ik niet :p ik vind zelf van wel, ( wielen kun je er trouwens afhalen) wij hebben een mazda 323f en daar past het prima in ( heeft een redelijk kleine kofferbak ) maar goed wat ik klein vind en wat een ander klein vind :p

als de topmark je enorm aanstaat en het niet uitmaakt dat de duwstang niet te verstellen is, dan zou ik gewoon eens even in een winkel proberen rond te lopen of het ook fijn loopt ;)

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    De x-adventure die ik heb, de inmotion 3 past ook achter in de kofferbak (hoedenplank eruit halen) van een Micra! Wel even 1 wiel eraf halen anders zit dat tegen de achterruit en dat is niet goed voor het rubber, maar het paste wel.

Alleen de kinderwagenbak meenemen word lastig als je 2 kinderen mee moet nemen. Als ze allebei op de achterbank moeten in elk geval... (wat ik deed: Jelle in cosi op de passagiersstoel,*geen airbag* kinderwagen in de kofferbak, reiswieg op de achterbank, en maar zingen: "Ik heb mijn wagen volgeladen!" :D

Deel Deze Pagina