He meiden, Ik heb van de week de Deryan Travelcot Peuter gekocht voor ons mannetje. Ik vind het campingbedje een loodzwaar ding om elke keer mee te gaan sjouwen, dus maar zo een gekocht. En dankzij mijn lieve vriendin heb ik 'm in een mooie aanbieding gekocht bij halfords! Kampeerartikelen: net zo makkelijk bij Halfords - Eenmaal thuis: opgezet en nadat ie een dag heeft gelucht eens uitgeprobeerd. Mijn mannetje slaapt er nu heerlijk in! Ik ben zo blij!!!
Toevallig zat ik er ook naar te kijken daar hij nu in de aanbieding is bij babydump en kruidvat Vriendlief wil liever nog een half jaar wachten omdat we m nu toch nog niet nodig gaan hebben. Dusja wel fijn om hier ervaringen te kunnen lezen
Ach ja, er komen vast wel weer aanbiedingen. Al is 20 euro goedkoper wel veel...! Issi bij kruidvat en babydump in de aanbieding? Die van babydump is altijd die prijs (als het klopt wat er op de site staat). En in de folder van kv heb ik 'm ook nog niet gezien eigenlijk...! Jij wel?
Nou ik ontvang momenteel geen folders (nieuwbouwwijk) maar ik zag m liggen bij de kruidvat voor 39,95 Bij babydump zag ik m ook voor die prijs, en de peuter variant (net iets groter) voor een 10tje meer. Ik zag op de site van Deryan dat de peutervariant normaal 99,95 is dus vandaar mijn conclusie Al vind ik t helemaal niet erg om te horen dat hij altijd die prijs is bij babydump
Ja, hij is bij vele winkels vaak duurder..! Bij babydump altijd goedkoper. Ik kijk met alles eerst op de babydump site, vaak is het wel de moeite om er (voor ons) 45 min voor te rijden. Of zelfs de bezorgkosten te betalen! Die van kruidvat, was toch een baby versie? Maakt ok niet uit, het is fijn als ze regelmatig in de aanbieding zijn!
Wij hebben hem al 3 jaar (de peuterversie) en zijn er nog steeds erg te spreken over. Makkelijk mee te nemen, klein, licht en makkelijk op zetten.
Het is een ideaal ding! Zou me wel even afvragen of je de baby of peuterversie koopt. De peuterversie is namelijk even groot als een normaal ledikant (althans, de hoeslakens passen netjes om het matrasje) en daar kunnen ze een stuk langer in slapen dan in de babyvariant. Weet alleen niet of er nog verschillen qua veiligheid in zitten. Hij heeft bij ons in ieder geval het campingbedje vervangen (die ligt hier nog stof te happen).
Ja, ik snap de babyversie eerlijk gezegd ook niet zo.. Zonde van het geld, want je koopt toch ook niet eerst een klein campingbedje? Ja, de overtrekjes van het ledikantje passen er prima omheen! Maar er zit een laagje onderin de tent waar je de matras in kunt stoppen. Dan gaan we (nog) niet doen, want dan slaapt hij op het plastic. Het luchtbedje gaat dus in de tent met een onderlakentje er overheen. Qua veiligheid lijkt me geen verschil. Alleen moet je de dikke deken/slaapzak van de peuterversie beter nog niet gebruiken. Die gaat hier naar de zolder, ik gebruik toch alleen zijn eigen slaapzakje. Simon heeft er net heerlijk in geslapen! En ik wilde me even dramatisch over het inklappen gaan buigen... maar hij zit bijna net zo snel in elkaar als uit elkaar..! Geweldig dus!
Wij hebben een vrij onstuimige dreumes, die het tijdens de vakantie leuk vond om hard tegen de wanden van de tent aan te rollen. Maar de tent bleef staan waar hij stond. Staan, dat gaat niet, maar dat merken ze snel genoeg.
oooh wat lief! ik ben een lieve vriendin! hihihihi word er verlegen van hihihihi blij dat het wat is! ivo komt het snel uitproberen!
Het matrasje hoort wel in onder het vak met het ritsje, omdat een kindje anders er onder kan komen. Het dekje kun je je kindje opleggen, maar wij leggen ons zoontje er gewoon zo in of met een hydrofiel. Voor onze dochter hebben we een los extra matje besteld bij Deryan en die slaapt daar nu op. Een eenpersoonmatje was nog zo groot voor haar (ze is maar 94 cm).
ooow cool dit!!! kende ze al wel maarja leerde het pas kennen toen wel al een campingbedje enzo hadden, en mn zoontje had het nooit gepikt....maar voor de new baby 2 come wil ikzeker zo'n peuter versie....hoe vaak we wel niet thuisgebleven zijn omdat iik dat campingbed zo'n rotding vind!!!
Mijn zoontje wilde afgelopen vakantie niet in het campingbed slapen, maar wel in de deryan. Bedje blijft gewoon staan als hij er door heen kruipt. Staan lukt niet maar als hij het toch probeert blijft hij wel staan.
@Keina: ja je bent super! Laat Ivo maar snel komen proberen! @Taliaa: Tja, staan kan niet lijkt mij. Maar met rollen en schuiven, gaat prima tot nu toe. Maar goed, dat gaat nog niet met 'geweld' hier. We zullen zien of het geschikt blijft. Ik hoop het wel! @Yolanthe: Tja, eronder komen.. dat zal vast nog niet zo'n vaart lopen. Maar goed, is wel een goede tip, ik zal het in de gaten houden. @Mamavankeano: leuk dat je ook enthousiast bent geworden! @Mon: Goed om te horen dat het tentje ook tegen een onstuimige dreumes kan! haha!
Vanaf welke leeftijd mogen babytjes daar in? Gewoon ook al vanaf een paar weken? We gaan namelijk vaak naar mijn ouders (die wonen 100 km ver weg dus we gaan dan altijd een weekend) en dit lijkt me ideaal. Hadden jullie deze al gekocht bij de geboorte, of pas later? Aangezien het onze eerste baby is weten we dat nog niet
Geen idee eigenlijk. Wij hebben hem pas gekocht toen onze dochter 1 jaar was en we met het vliegtuig op vakantie gingen. Het hotel had geen campingbedje, dus hebben we toen maar een Deriyan gekocht. Het enige nadeel voor een kleine baby is denk ik dat je naar mijn gevoel er niet echt een bedje in op kunt maken. Dus zolang de kleine nog geen slaapzak aan heeft, kan het wat lastig worden. Onze dochter ligt altijd met slaapzakje aan in haar tentje. Maar goed, ik heb het nog nooit geprobeerd, dus misschien kan het wel gewoon. Je zou de kleine ook de eerste maanden in de bak van de kinderwagen kunnen laten slapen als je op bezoek gaat.
Ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Mijn ouders willen denk ik gewoon een ledikantje kopen voor als wij komen, dat is wel zo makkelijk aangezien we daar best vaak zijn. Ze willen eigenlijk een soort van tweede babykamer maken, wel lief van ze! Maar voor hier thuis/ op bezoek of wat dan ook lijkt me deze deryan sowieso makkelijker te dragen en minder ruimte in te nemen. Moet ik dus alleen even kijken vanaf wanneer deze te gebruiken is!