Ik wil van de week de box weer opzetten en wou deze bij het raam plaatsen maar onder de vensterbank zit wel een.verwarming. is dat wel.goed voor zo'n kleintje? Of kkan dat totaal geen.kwaad? Omdat je straks wel heel veel de verwarming aan.hebt. Liefs keina
Hoi hoi, Het is beter om een andere plaats te zoeken, of je moet de radiator dicht kunnen draaien.... maar waarschijnlijk is dat niet mogelijk. Als je hem daar toch wel wil zetten, let dan wel op dat de baby er niet aan kan, zodat er geen verbranding op kan treden. Groetjes Adrienne
Hoi ik snap dat het niet veilig is als het kind bij de verwarming kan komen. Maar ik bedoelde meer of het kwaad kan door evt de temperatuur, warmte en. de box staat dan niet tegen de verwarming hoor. Meer dicht in de buurt van de verwarming maar aanraken.vanuit box is niet mogelijk
Hoi hoi, Je zou met de badthermometer kunnen meten hoe warm het wordt daar. Door hem bijvoorbeeld op een stoel neer te leggen en die daar wegzetten waar de box komt te staan. Ik denk dat de temp niet boven de 22 uit mag komen. Groetjes Adrienne