Baby 10 maand last van wintertijd

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Assen89, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assen89

Assen89 Lid

7 apr 2011
    43
    0
    0
    Assen
    hoi,hoi

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want, sinds de wintertijd is ingegaan heeft mijn zoontje 10 maand hier last van. En dit is op zich niet heel erg maar ik was benieuwd naar hoe ik hem in zijn oude ritme krijg.
    Eerder sliep hij s'avond tussen 18.30/19.00 uur tot 07.15/07.30
    Maar sinds de wintertijd is hij om 17.30/1800 uur al moe en moeten we hem echt bezig houden tot 18.30 uur en hij wordt ook een uur eerder wakker dus om 06.15/06.30 uur. Hij huilt niet en vermaakt zich wel tot ik om 07.15 uur er pas uit haal.
    Maar hoe krijg ik zijn oude ritme er weer in?

want ik merk dat hij ook met zijn voeding te lang moet wachten want bijvoorbeeld hij kreeg altijd om 5 uur eten maar sinds de wintertijd merk ik dat hij om 4 uur al trek heeft, dus geef ik hem om half5 maar eten want als ik wacht tot 5 uur eet hij niet meer goed.
    Dus hij zit echt nog in de zomertijd heb ik het idee.

met vriendelijke groeten,
    Assen89

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Proberen te schuiven met de tijd gaat het beste. Dus de ene keer om 16.30 eten geven, paar dagen later toen over half vijf, en zo verder totdat hij weer oip goede schema zit. Als je hem laat liggen tot 07.15, dan gaat hij op den duur vanzelf weer langer slapen hoor. Ol deze leeftijd is het echt lastig. Je kunt er ook een eetmoment tussen passen. Een halve liga of iets dergelijks om 16.00.

Groetjes Adrienne

3. Assen89

Assen89 Lid

7 apr 2011
    43
    0
    0
    Assen
    Hoi adrienne,

Vanmorgen is ie weer verder gaan slapen :D hij werd om 06.00 uur wakker is een kwartiertje wezen kletsen en is weer verder gaan slapen tot 8 uur! Dus het gaat de goeie kant op. Ik heb hem gister een lange vinger en wat drinken om 4 uur in plaats van 3 uur gegeven en hij hield het indd wat langer vol.

Ik wacht rustig af komt vast wel goed bedankt voor de advies!:)

groetjes Assen89

Deel Deze Pagina