je hebt bij ikea ook een schuimrubbermatrasje voor een babybed. misschien kan je die op maat knippen. VYSSA SLAPPNA Matras voor babybed - IKEA deze bedoel ik, geen idee of het past hoor.
Hoezo? Wij hebben een box in de vorm van een driehoek met afgeronde punten en die man had binnen een paar seconden een stuk schuimrubber op maat. Gewoon even de boxbodem meenemen voor de maat, dan kunnen ze het aftekenen. En aangeven waarvoor het is. (Bij een goede schuimrubberwinkel weten ze dan welk stuk schuimrubber ze moeten hebben.) Ons matrasje kostte volgens mij 15-20 euro, voor een matrasje van 5-6cm dik. (Box was tweedehands, dus het oude boxkleed als hoes voor het matrasje gebruikt. Vonden we ook veel te dun.) Het boxkleed op maat laten maken was iets duurder... Maar goed, die heb je al. Ik heb wel een boxkleed laten maken in de vorm van een hoeslaken, zodat alles goed op z'n plek blijft. Maar je kan eventueel banden aan de achterkant van je boxkleed maken, zodat de boel niet verschuift.
Ik woon niet in NL en een schuimrubber winkel oid hebben ze hier niet helaas. Dus ik zal het denk ik gewoon met een extra deken eronder moeten proberen!
Heb onze. Box tweedehands gekocht, zat een wollen kleed bij die dubbel onder het boxkleed kan liggen.