Box bodem te hard?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Meis28, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Ik denk dat dat prima kan hoor.

2. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. iPinky

iPinky Actief lid

6 okt 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Hoezo? Wij hebben een box in de vorm van een driehoek met afgeronde punten en die man had binnen een paar seconden een stuk schuimrubber op maat.

Gewoon even de boxbodem meenemen voor de maat, dan kunnen ze het aftekenen. En aangeven waarvoor het is. (Bij een goede schuimrubberwinkel weten ze dan welk stuk schuimrubber ze moeten hebben.)

Ons matrasje kostte volgens mij 15-20 euro, voor een matrasje van 5-6cm dik. (Box was tweedehands, dus het oude boxkleed als hoes voor het matrasje gebruikt. Vonden we ook veel te dun.)

Het boxkleed op maat laten maken was iets duurder... ;) Maar goed, die heb je al. Ik heb wel een boxkleed laten maken in de vorm van een hoeslaken, zodat alles goed op z'n plek blijft. Maar je kan eventueel banden aan de achterkant van je boxkleed maken, zodat de boel niet verschuift.

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Boxmatras 15 euro bij babydump

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik woon niet in NL en een schuimrubber winkel oid hebben ze hier niet helaas. Dus ik zal het denk ik gewoon met een extra deken eronder moeten proberen!

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Heb onze. Box tweedehands gekocht, zat een wollen kleed bij die dubbel onder het boxkleed kan liggen.

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ik heb er een peuter dekbed onder gelegd scheelt enorm:)

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sommige bedden/matrassen winkels maken ook schuimrubber op maat.

Deel Deze Pagina