Heeft iemand van jullie toevalllig ervaring met de box Simon van Bopita? Wij hebben deze onlangs gekocht en zijn nu al 2 keer terug geweest ermee. Het ding is krom en scheef en daardoor niet mooi. Volgens de winkel is het 'normaal omdat het hout is' maar daar ben ik t toch niet mee eens. Ik vroeg me af of wij nou gewoon pech hebben met deze box of dat er meer mensen met dit probleem zijn? Tnx Joldeg (foto is van de bopita website, dit is dus niet daadwerkelijk onze)
Nou, het is niet normaal dat je box krom en scheef is hoor, dat ligt echt niet aan het hout! daar is ie op gemaakt, dat is dus gewoon een smoes van de winkel! Ik zou er echt mee terug gaan, en geld terugeisen, en hem desnoods ergens anders halen. (of hem ter plekke in de winkel opzetten, kunnen ze het nog duidelijker zien)
We zijn er dus mee teruggegaan en hebben een andere gekregen en deze heeft t zelfde probleem, weliswaar in iets mindere mate, maar toch. De box die wij teruggaven hebben zij in de winkel in mekaar gezet en daar was ie dus (uiteraard) ook scheef. Maar toen zeiden ze dus dat dat normaal zou zijn. Ze vonden 'm inderdaad wel krom, maar dat was t werken van t hout etc etc...lulverhaal uiteraard, maarja, wat moet je dan? Verwacht van zo'n dure box toch wel wat meer natuurlijk. Daarom ben ik even benieuwd of dit een bekend probleem is bij deze box of dat we gewoon pech hebben. Bedankt voor je reactie!
Wat een onzin, dan zouden de meestel tafels, stoelen, kasten e.d. van hout ook scheef zijn. Zou mijn geld terug willen.
Oh oke, wij hebben ook een bopita, die is kaarsrecht, wel een ander model trouwens! Maar ik hoop dat je er nog uitkomt met de winkel, en of andere mensen hier ook last van hadden. (misschien is hun magazijn wel te vochtig, dat alles krom trekt ofzo) succes ermee verder!
Wij hebben ook een Bopita. Kaarsrecht... Denk dat je wel pech hebt, maar ik zou ook mijn geld terugvragen. Slaat nergens op dat je wéér een scheve box terug krijgt. AMber
zou zeker terug gaan.Min vriendin heeft toevallig dezelfde staan,en we hebben net even de waterpas er bij gehad,maarre kaarsrecht hoor!
Een goede tip om met Bopita zelf contact op te nemen en te vragen of het normaal is dat de box krom is door het hout. Zo niet, zou ik teruggaan naar de winkel en mijn geld terug eisen!
ik heb dezelfde als jij,en hij is gewoon recht hoor,maar heb er wel wat voor moeten doen,het moet precies zo en niet anders ,vind t een k*t ding om in elkaar te zetten.