Mooie houten box Boxmatras Boxkleed De link hieronder is naar de box, rest staat bij overige advertenties. Doe een bod, wij hebben de box niet meer nodig. ⥠Mooie, stevige houten box - Boxen - Marktplaats.nl
1 boxkleed van Woezel en Pip is verkocht. Heb er nog 1 te koop die verkoop ik liefst samen met de box. De box en de boxmatras zijn nog te koop.
Advertentie bestaat niet meer staat er. Ik zoek een Box, maar ik kan niet zien hoe die van jou eruit ziet en waar je vandaan komt..
Heb hier de link. Heb hem opnieuw geplaatst. Laat even weten of je hem wilt hebben. Je krijgt er ook nog een Gratis Hema Boxkleed bij! ⥠Mooie, stevige box zo goed als nieuw! - Boxen - Marktplaats.nl
Mooie box, jammer dat er geen lade in zit en ik in Noord Brabant woon. Toch bedankt! Succes met de verkoop!
Het ziet er goed uit, maar ik ben juist ook weer op zoek naar een box met een lade. Het is gewoon gemakkelijker .... Hopelijk kun je hem toch snel verkopen !
Niemand die ik blij kan maken met de box? 25 euro voor: de box het boxkleed en een woezel en pip muziekmobiel