He meiden Ik heb via marktplaats een 2de hands babyphone van phillips gekocht. Alleen deze stoort heel erg. Als Indy huilt kan ik het prima horen. Maar ik wordt gek van die storing tussendoor. Elke keer weer, soms wel om de 5 minuten. Mijn man zegt dat het komt door computer, bluetooth, telefoon etc. Is dit normaal of hebben jullie een goede stoorvrije babyphone? Wil best geld uitgeven aan een goeie, zolang hij maar niet stoort!
Wij hebben ook gewoon de computer en mobiele telefoons aan staan. Lijkt me niet dat het daar aan ligt. Wij zelf hebben een Alecto D-88 babyfoon. Wel aan de prijzige kant maar bevalt goed.
Ik heb ook een 2e hands babyfoon gekocht een Alecto DBX33 die stoort ook onwijs. Blijf dus even met je meelezen!!!
wij hebben vroeger ook wel eens de hele avond op een ander kind zitten passen ook die van ons stoorde toen sterkte ermee anja
Heb je de Dect variant van Phillips Avent? Want dan kan het idd wel zo zijn dat je af en toe geruis hoort want dect gaat door de lucht zeg maar. Vergelijkbaar met een mobiele telefoon als je iemand beld. En dan kan het idd zo zijn dat ie op bepaalde apparaten stoort. Maar als hij constant stoort dus ook als je kindje gewoon slaapt en er dus geen reden is voor de babyfoon om geluid te maken dan hoort ie niet te storen.
Dan heb je een analoge of een digitale babyfoon gehad. Daarmee bestaat de kans dat je op het kind van de buren zit te passen. Met een Dect babyfoon kan dit niet.
Ja ik hoorde dus net mijn kindje huilen, dacht ik. Ik naar boven lag ze heerlijk te slapen. Dus naast dat ie stoort, vangt ie ook nog andere signalen op, oeps!
wij hebben de Alecto DBX88. Via kijkshop gekocht in de opruiming en helemaal perfect. Niets geen storingen , hiervoor hadden wij er 1 met camera, maar die hebben we weggedaan omdat hij de hele tijd stoorde. Nu helemaal niets geen storing, ik hoor alleen mijn dochtertje, zelfs kan je haar horen smakken als je hem hard zet.
Ik heb een dect van phillips en hij stoort nooit. Ook niet met de laptop tv of telefoon aan. Ik kan hem zelfs horen gapen als ik hem hard aanzet.