Verstopt jullie dreumes ook spullen? & verstopplekken!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by annabel88, Sep 24, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annabel88

annabel88 Bekend lid

Feb 7, 2017
    548
    80
    28
    Heel grappig maar o zo onhandig, onze (net) dreumes vindt het leuk om spullen te verstoppen. Herkenbaar? Hebben jullie nog favoriete/ grappige verstopplekken?

Hier vond ik zojuist zn schoen terug helemaal achter een 60cm diepe lade. Vroeg me af hoe hij dat voor elkaar kreeg dus schoentje in de buurt gezet, even in de gaten gehouden, en ja hoor nog geen 5 min later zie ik hem helemaal moeilijk doen om het schoentje opnieuw achter de lade te krijgen.

Afstandbediening is ook favoriet om te verstoppen en ik was al een aantal dingen kwijt dus ga maar eens zoeken vanavond..

Suuzan likes this.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,965
    15,008
    113
    Ja hoor was t alleen zo zat dat ze in t dressoir gewoon compleet dr eigen kast heeft. Dat werkte top, de verzamelwoede werd op 1 locatie. Alles wat we kwijt zijn is daar op te halen.

mutskuh and nizzie86 like this.
  3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Mijn peuter duwt alle pasjes in de sleuf vd DVD speler:eek:

Verder gooit ie alles wat los en vast zit in de prullenbak of wasmachine:roflmao:

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,659
    27,306
    113
    Female
    Onder onze hoofdkussens, in zijn speelkeuken, in onze schoenen (doet best zeer als je je schoen aantrekt), onder en tussen de kussens van de bank, op zijn eigen kamer in zijn nachtkastje en bij de verwarming. Zucht.

Sleutels van de caravan van mijn ouders had hij keurig verstopt in een sier potje met deksel in de woonkamer. Nou kun je lang zoeken, gelukkig wist hij het zelf nog haha

Hij is nu bijna kleuter dus al heel wat jaren aan het hamsteren en het wordt er niet beter op want hij jat ook wasknijpers die ik overal weer terug vind na goed speuren. Zelfs op zolder hamster hij

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,626
    8,364
    113
    Female
    De middelste had de prullenbak als favoriete verstop plek...

6. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

May 13, 2013
    1,084
    1,075
    113
    [QUOTE="gelukkig wist hij het zelf nog haha
    [/QUOTE]

Dit inderdaad! Ook al zijn ze nog heel klein, het scheelt een hoop zoeken om het eerst maar eens netjes te vragen ;)

7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,965
    15,008
    113
    Dit inderdaad! Ook al zijn ze nog heel klein, het scheelt een hoop zoeken om het eerst maar eens netjes te vragen ;)[/QUOTE]
    Ja totdat ze op een leeftijd komen dat ze dondersgoed weten waar t ligt maar jou laten zoeken en dan de grootste pret hebben. (Vooral midden in de nacht als lievelingsknuffel spontaan verdwenen is). En dan "jeeeeeeeeh ik zie jou roepen" en luid klappen...dat begint in elk geval tussen 2,5 en 3, ik waarschuw vast. Wij stonken er van de week nog in.

8. annabel88

annabel88 Bekend lid

Feb 7, 2017
    548
    80
    28
    Haha wat een leuke reacties! En zoals ik al hoopte allerlei verstopplekken waar ik nog niet aan had gedacht, je kan ze maar alvast weten :roflmao:

Leuk zijn ze he :p

9. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

May 1, 2017
    588
    500
    93
    Female
    Wij waren een tijdje de helft van de blokken kwijt.
    Blijkt dat ze in de schoenenkast lagen, samen met nog een heleboel andere dingen. We hebben een kast van ikea met een soort lades die je uit kan trekken en ze pasten blijkbaar precies door het handvat heen.....

Verder waren we onze huissleutels kwijt. Na weken zoeken uiteindelijk de kelderbox open laten knippen omdat de enige sleutel daaraan zat (dom natuurlijk).
    Toen na de vakantie de schoonmaakster terug kwam lagen ze daarna opeens op de eettafel. Maar geen idee waar ze ze gevonden heeft.

10. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

Jan 23, 2017
    637
    231
    43
    Ja, in de prullenbak! Hobby is dan ook om mijn handtas leeg te halen en in de prullenbak te gooien :roflmao:

11. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Zo zijn wij onze eerste babyfoon kwijt geraakt. De container was toen al geleegd, maar het meeste spul dat daarna in de prullenbak belandde konden we gelukkig nog redden. Wel zijn we heel veel onderdelen van spelletjes kwijt en hebben we nog lang niet al meneer zijn geniale verstopplaatsen ontdekt.

12. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,935
    3,945
    113
    Inmiddels hier geen dreumesen meer, maar ik weet het nog wel!
    Ruimte tussen binnen-en buitenpot van de planten was hier een favoriet plekje ;)

En we zijn tijden een puzzelstukje van een koe kwijt geweest..... die vonden we terug in de silo van de Little People boerderij :D

Vero0504 likes this.
  13. Vollemaan1

Vollemaan1 Actief lid

Dec 29, 2018
    103
    79
    28
    Female
    Mijn zoon verzamelde alles in zijn romper. Echt alles stopte hij bij zijn romper in. Dan had ik hem net klaar voor bed, alles eruit gehaald en dan nog vond ik de volgende dag speelgoed in zijn romper. Dan had ik even niet opgelet en had hij alweer dingen verzameld, hele nacht lekker met speelgoed in je romper slapen.
    De jongste stopt nu alles in de planten, en propt alles door het kattenluik heen naar buiten. Als ik niet oplet liggen alle schoenen in de regen.

14. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Hier eens een keer mijn man zijn sleutels in de little people auto met daar bovenop natuurlijk de poppetjes. Was ff zoeken. Verder eigenlijk weinig verstop hier.

15. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

Aug 10, 2016
    823
    543
    93
    Female
    Tussen de mediabox en Xbox in.. auto's die precies passen, zijn sokken, mijn slof, afstandsbediening, onderzetters..

Als we iets kwijt zijn, zoeken we tegenwoordig eerst op dat plekje :roflmao:

16. HvL

HvL Bekend lid

May 6, 2015
    709
    420
    63
    Hahaha

Onze jongste van ruim 1,5 heeft ook de gekste verstopplekken. Prullenbak is favoriet. En hij stopt niet alleen speelgoed in zn ondergoed, maar ook stukjes eten. Ga je hem verschonen rolt al het eten eruit.o_O. Zn fopspeen heeft hij een keer onder de trampoline verstopt. Na 1,5 uur wilde ik hem naar bed doen en de fop geven, maar die was nergens te vinden. Poos gezocht en tenslotte aan hem gevraagd waar de fop was. Ik verwachte er niet veel van omdat hij toen nog geen 1,5 was. Maar meneertje liep regelrecht naar de trampoline en gaat eronder kijken en zegt "fop, fop." Ik voelde me op dat moment wel gefopt ja:roflmao::):). Maar wel slim dat hij het nog wist

Vero0504 likes this.

Share This Page