Ineens huilen tijdens slapen (1.5jr)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marieke1978, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

De titel zegt het al; ons zoontje van 1.5 jaar wordt nu al bijna 2 weken iedere avond/nacht wakker, tegen een uur of 11, en begint dan ineens heel erg te huilen...zodra we dan bij hem zijn, ff over zn bolletje aaien, valt ie weer in slaap. Tevens schreeuwt ie wel eens ineens in zn slaap. Ik zit zowat rechtop ik bed iedere nacht. Vervolgens valt ie dan wel weer in slaap.

Het valt me op dat ie ook soms ineens bang kan worden overdag voor dingen. Mensen die bijv. ineens recht in zn snuitje gaan praten die hij niet heeft zien aankomen, voor sommige geluiden of andere dingen als we buiten zijn.

Eerst dacht ik aan zn bedje; zou het te klein worden voor hem en zou ie zich 's nachts bijv. bezeren bij het draaien? Maar nu begin ik meer te denken aan dromen en hier bang van worden?!

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Groetjes Marieke

2. Annanas

Annanas Actief lid

18 jul 2010
    129
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nou wat bizar ik wilde vanavond ook zo'n onderwerp starten voor mijn zoontje! Hij is alleen jonger, nml 4.5 maand oud nu.

Sinds 2 weken ongeveer wordt hij steeds wakker uit zijn slaap met een heeeel zielig huiltje. Geen idee waar het door komt en ik vind het best beangstigend. :(

3. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoihoi,

Met 4.5 maand zou ik zelf denken aan honger(ig) zijn?!

Groetjesss

Deel Deze Pagina