box elke keer huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brenda1976, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

thanks ga ik ook proberen!

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier stond ze bij de oppas vaak met de wipstoel in de box. Hier was de box ook niet altijd leuk maar hier uiteindelijk toch wel doorgezet en ze zit er hier nog steeds in.

3. brenda1976

we hebben een ander speelkleed met alles boven hem gekocht, echt een groot succes, net zoals de doek.
    gr brenda

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Anders tijdens het koken je jongste op je rug dragen met een draagdoek of draagzak? Heb je je handen vrij en is hij lekker bij je. Niet op je buik natuurlijk, dat is te gevaarlijk.
    Maar zie dat je nieuwste speelkleed al een succes is dus is niet meer nodig :)

5. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

die van mij wil ook niet in een box...

ik heb een loopstoel gekocht en daar speel hij in en de box staat op zolder...

6. adi

adi Niet meer actief

En wat doe je dan buiten die 2x een kwartier per dag?

7. brenda1976

loopstoel wil ik niet! ik heb met een babyfysiotherapeut over gehad. (mijn oudste kon heel vroeg zelf lopen).
    Ze gaf aan als ze zelf kunnen lopen, dan kan het lichaam het aan. maar als je een lijfje dwingt tot iets wat hij niet kan dat dit heeeeel slecht is voor heupen en rug enz.
    En dat ze hierdoor problemen kunnen krijgen.....Dan ga ik liever nog een stuk met de mannen wandelen...fietsen of iets anders. (dan is onze vent wel stil haha)
    Maar nu we andere speelgoedding hebben in de box, gaat het bij ons als stukken beter.
    gr brenda

8. adi

adi Niet meer actief

babygym is hartstikke goed ook nog, ze trainen hun armen, beentjes en de coƶrdinatie daarmee. En zijn super trots als ze zo'n speeltje te pakken krijgen :)

9. brenda1976

ja we hadden hier 2 babygymen, maar vond meneer niet goed genoeg hahaha nu nr 3 ander type en vind hij geweldig!

Deel Deze Pagina