Box en babybedje met 'deur'

Discussie in 'Verzorging' gestart door Winsel, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winsel

Winsel Lid

20 sep 2011
    5
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik hoop zo dat iemand me kan helpen.

Het zit namelijk zo. Ik heb fibromyalgie en ik kan heel slecht bukken en tillen. Als straks die lieve kleine van ons er is en hij/zij is oud genoeg om de box en het bedje op de laagste stand te zitten, heb ik dus een groot probleem als ik de kleine eruit moet tillen.

Nu zou,denk ik, de oplossing zijn een box en bedje met scharnier, zodat de zijkant als een 'deur' kan worden geopend. Ik heb gezocht op internet, maar ik kan niets vinden. Wie oh wie weet waar ik moet zijn voor zulke meubeltjes en/of hulp.

Alvast vriendelijk bedankt en hartelijke groeten,
    Winny

2. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    396
    83
    dat zijn denk ik kinderdag verblijf bedjes misschien dat je daar op kan zoeken. wij hebben ze in iedergeval op werk wel en ok hebben wij er dat je het voorstuk omhoog schuift

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    er zijn ook bedjes/boxen die je automatisch omhoog en omlaag kan doen. Is wel duur waarschijnlijk. Heb het x op internet gezien, die vrouw kreeg het grotendeels vergoed van de gemeente...

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    ik "ken" iemand die zijn box met scharnier duurtjes aan bied.
    die persoon zit op het hondenforum, ik weet niet wat ze er voor wil hebben...

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    #5 Jacky78, 27 okt 2011
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
    voor de box zou je ook een hoge box kunnen gebruiken
    deze box staat zeg maar op hoge poten (en moet je denk ik wel gedeeltelijk vastzetten aan een muur). Het voorste rekje kun je dan dmv een mechanisme laten zakken.
    Kindje ligt dan dus een hoogte (denk zo'n 1.40m)

dan bedoel ik dus zoiets:
    Vilans

alleen zul je even moeten zoeken waar het te koop is....

6. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    mijn ouders hebben voor ons dochtertje een bedje gekocht van marktplaats, was nog niet zo oud en daar zit een deurtje in, misschien eens vragen bij een grote babyspeciaalzaak?
    er zijn wel genoeg campingbedjes met een deur (rits) dus zulke ledikantjes zullen erook zijn.

7. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    en anders een handige timmerman die jouw ledikantje/box kan ombouwen? (op marktplaats biedt iemand een ledikant aan die is omgebouwd door een timmerman, zoda er een deurtje in zit)

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
  9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Winny

Voordat je iets gaat aanschaffen, vraag eens aan een ergotherapeut om je bij dit soort dingen te helpen. Wellicht kan je (deels) een vergoeding krijgen.

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Klassehout hier zijn ze te koop

11. Winsel

Winsel Lid

20 sep 2011
    5
    0
    0
    Dank je wel :-D.

Gelukkig hebben we inmiddels een box met deurtjes gevonden op Marktplaats (dat bewerkt was door een meubelmaker) en we hebben nu een standaard ledikantje, waar of mijn vriend aan gaat sleutelen of we ook door een meubelmaker laten doen.

Ik ben wel heel blij met alle reacties. Alle dank :D

Deel Deze Pagina