vervoer van baby in de auto

Discussie in 'Verzorging' gestart door johanna89, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johanna89

johanna89 Nieuw lid

31 okt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik even wil laten weten is het volgende.
    Er is voor baby,s tot 6 maanden een geweldige autoreiswieg te huur.
    Onze kleine meid was heel ontevreden in de traditionele babyautostoel en nu is zij zeer tevreden in de veiligheids autoreiswieg.jammer dat zo weinig mensen weten dat dat bestaat en het is ook nog eens goed betaalbaar.
    Ik heb hem nog een paar maanden langer gehuurd vooral in de winter lekker warm
    En ze slaapt er heerlijk in.zelfs goedgekeurd door de ANWB

Ook handig voor lange autoritten:)

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb die site even bekeken en ze doen net of de gewone maxicosi minder veilig is. En ligt je kindje dan los in die reiswieg? Ik vind het maar raar....

Maar goed zo werd ik ook vervoerd toen ik klein was, in sjorbanden want achterin hadden we nog helemaal geen gordels :)

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik ken het niet. Maar is het net zo veilig als je met de auto door een ongeluk over de kop vliegt en op de kop beland? Ligt je kleine dan nog in de reiswieg? Ik sla over, liever een kind dan maar ontevreden maar veilig vervoeren dan tevreden en onveilig vervoeren.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik ken het wel, geloof dat er gordels in de reiswieg zitten voor de kleine? Dus dat vliegen zal wel meevallen.

Maar ik zou toch liever voor een MC gaan, daarin zitten ze goed beschermd. Het hoofdje kan ook niet echt een kant op. In zo'n reiswieg kan die een aardige zwaai maken denk ik?

En wat doe je van 6 tot 9 maand eigenlijk? Dan moet je alsnog een MC..

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    je hebt tegenwoordig ook een autostoel groep 0 die plat kan. volgens mij van stokke?

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Klopt maar er zijn meer merken die zoiets hebben maar in de auto moet de rug omhoog en als je hem op de kinderwagen klikt kun je de rug plat leggen.

Ik zou ook eerder voor de normale autostoeltjes gaan waarin het hele lijfje beter gefixeerd liggen dan met teveel bewegingsruimte in een reiswieg. In nederland worden ze ook niet meer verkocht in het buitenland waar de regels wat minder scherp zijn worden ze wel gebruikt. Maxi cosi heeft ook een reiswieg voor in de auto die alleen voor de buitenlandse markt verkocht wordt: Frankrijk, Italie die kanten uit.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb er toen ook wel naar gekeken ja, het schijnt veiliger te zijn als in een stoeltje. Toch heb ik er vanaf gezien, ik vind hem kort te gebruiken ( Dan heb je dus in iets meer als een jaar een wieg, maxicosi en autostoel groep 1. ) en het hoofdje kan volgens mij ook flink heen en weer wiebelen. Maar het is inderdaad een vrij onbekend iets, heb hem ook nog nooit in een auto zien staan.

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    wel apart dat TS zich hier voor aanmeld....:(

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Oh die heb ik op de 9 maanden beurs gezien geloof ik. Als je een groter kindje krijgt past het al heel snel niet meer, tis nogal krap.

En dat ze zich speciaal hiervoor aanmeldt vind ik ook vaag.

10. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    +1...

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Aangezien TS hier nog maar 1 bericht heeft geplaatst zal ze waarschijnlijk reclame willen maken voor dit product.

Misschien verhuurt ze het zelf wel.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als je goed kijkt zitten ook daar gordels in

Deel Deze Pagina