hoe valt z8??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tresje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    hallo dames
    ik heb even op de site van z8 gekeken en wil er graag bestellen.
    heb alleen wel gelezen dat als je het retour wil sturen de kosten voor jezelf zijn. dat is dan vaak al zo'n 6 euro of zo.
    ik heb geen idee hoe t valt, groot, klein, breed of smal...
    mijn dochters zijn namelijk vrij tenger. kan niet vaak zomaar iets bestellen.
    en hoe is de service en de kwaliteit?
    hoop dat iemand me er iets over kan vertellen.
    alvast bedankt!
    Tresje

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik vind het aan de kleine kant.

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik vind het normaal vallen. Ik heb tenminste geen maat groter nodig als wat ze nu aan heeft. Onze dochter is ook tenger gebouwd.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb voor mijn zoontje kleding de baby kleding valt groot want van z8 is het enige wat hij nog past in 56 en voor mijn oudste valt het normaal en hij is 5.5 jaar..

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind dat het normaal valt. Kwaliteit vind ik niet echt heel goed.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik vind de shirtjes/jurkjes best breed vallen... Kwaliteit vind ik wel goed maar ik was het niet warmer dan 30 graden en gaat niet in de droger.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind het bij Z8 soms echt per kledingstuk verschillen, haha.
    Kwaliteit vind ik juist wel erg goed!

8. langpootje

langpootje Actief lid

31 okt 2012
    164
    0
    0
    het kan bij z8 heel erg verschillen per kleding stuk en tussen maat 86 en 92/98 zit ook een enorm verschil.
    over het algemeen valt z8 goed op maat of zelfs iets groter.

kwaliteit is ook erg wisselend.. ene keer vervagen bijvoorbeeld de hartje op het shirtje heel snel en de andere keer valt dat weer heel erg mee terwijl ik altijd hetzelfde was.

service vind ik altijd goed.
    als er iets mis is dan heb je vrij snel antwoord (mits er geen acties zijn haha).

9. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik vind het over het algemeen wat groter vallen en vind de kwaliteit juist super. Heb stukken welke meerdere keren goed zijn gewassen en die zien er nog super goed uit (ook in de droger geweest).

Ligt ook denk ik aan de bouw van je kindje. Hoe de baby maatjes vallen weet ik niet, moet ik nog uit proberen :)

10. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bedankt meiden! verschillende meningen haha
    heeft er al iemand wel eens wat terug gestuurd en hoeveel ben je daar aan kwijt?

11. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik vind het goed op maat vallen, vaak heeft ze er hier zelfs nog iets langer plezier van. Als t te klein wordt is t dat vaak in de lengte, qua breedte en lengte mouwen kan t nog prima.

Qua retoursturen, ik vind 6euro behoorlijk hoog ingeschat;)
    Als ik wat retourneerde kon het naar een antwoordnummer dus ik hoefde helemaal niks te betalen. Als ik t om wou ruilen kon ik het nieuwe artikel bestellen in de webshop waar ik dan ook de verzendkosten in mindering kreeg.
    De retourprocedure staat heel duidelijk uitgelegd op t bestelformulier wat.je krijgt.

Hier erg tevreden dus en ik bestel.vaak via de webshop en 1 keer maar iets te hoeven ruilen.

Kwaliteit ben ik erg tevreden over.
    Het wordt binnenstebuiten gewassen op max 40graden en z8 gaat hier niet in de droger, t blijft mooi

12. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik heb verschillende kleertjes gekocht.. en de shirtjes vallen naar mijn mening groter als de jurkjes in dezelfde maat...

De kwaliteit is wel heel erg goed vind ik...heb het op 30 graden gewassen.. niet in de droger en ziet er uit als nieuw.

En de service van z8 vind ik ook goed... na je bestelling krijg je een mail met track en trace(kwam bij mij in de junkmail) die track n trace kan wel een dag duren voor het pakketje erop staat.. maar wanneer het erop staat zie je precies waar je pakketje is en wanneer deze ongeveer zal komen...
    Verder zit het netjes verpakt...

Bij mij was er wat misgegaan...(ze hadden een paar items niet die ik had besteld, maar had al betaald) en hebben ze mij persoonlijk gemailt en gebeld.. met de optie om het geld terug gestort te krijgen of om te zetten in een tegoedbon of voor het geld iets anders uit te zoeken... plus 5% korting op een volgende aankoop...

Ben zeer over z8 te spreken...

13. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Babymaatjes vallen groter.
    M'n dochter heeft nu maat 50-56. Had wat besteld in 56, maar allemaal nog veel te groot. Legging, romper, jurkje en shirtreclame lijkt eerder 62.
    Kwaliteit kan ik niets van zeggen, aangezien t nog echt te groot is, heeft ze t nog niet gedragen.

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier valt het goed! Kwaliteit ook blij mee.

15. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Z8 valt heel verschillend uit!

Leggings vallen een maat kleiner, shirtjes normaal.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vind het per kledingstuk verschillen. Ook de kwaliteit vind ik verschillen. Maar ik koop altijd alles in de sale en vaak neem ik de moeite er niet voor om het terug te sturen maar verkoop ik het weer

17. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bedankt dames! heb een bestelling gedaan! ben benieuwd....
    groetjes Tresje

Deel Deze Pagina