Tip gevraag voor de caravan.

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Daan is nu 7 maanden en volgende week gaan we op vakantie. Maa nu zitten we te denken hoe kunnen we hem het veiligste laten slapen. De caravan is vrij smal dus een camping bedje in de caravan past gewoon weg niet. maar als we hem het bed laten slapen dan valt hij eruit. hij heeft een tijd in een save t slaap geslapen maar dat is het ook niet meer daar slaapt hij te onrustig voor en word hij om de have klap wakker. dus wie heeft er nu handige tips om je kind veilig te te laten slapen.
     
  2. Nikita23

    Nikita23 VIP lid

    31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Is in een voortent geen idee? Dat is een tent die je aan je caravan vast maakt, en ik moet zeggen dat ze behoorlijk tochtvrij zijn! Als je een goede neemt, kun je ook ventilatieroostertjes open zetten.
    In de voortent uiteraard in een campingbedje, of een reiswiegje oid.
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dacht ik ook aan, campingbedje in de voortent, en de voortent op slot.
     
  4. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Heb je een handige man in de fam? Of in de buurt?

    Wij sliepen vroeger zo:

    Je hebt de dinette.
    Mijn vader had op het zitgedeelte van de bank (het hout) met een pianoscharnier (denk ik) een extra plank gemaakt. Het scharnier aan de buitenkant, dus waar je normaal gesproken met je knieƫn zou zitten.

    Die plank kan je opklappen tegen de tafel aan, dan het zitkussen erin en et voila een ledikant.

    Jaren gedaan zo.

    Wacht, ik geloof dat ik een foto op de comp heb staan, even kijken of ik nog ruimte heb om mijn momenten (kan op het moment geen foto's verkleinen), dan laat ik je zo een foto zien.

    Ik heb foto's dat ik met m'n broertje daarin lig (ieder aan een kant, maar ja ik kroop 's ochtends over tafel bij hem in bed) hij was toen 4 maand.

    Linda
     
  5. Female

    Female Niet meer actief

    Ik dacht ook aan ikiets van een extra plank aan de zijkant naast het bed maken, een soort hoge opstaande rand zeg maar... Met een beetje creativiteit...
     
  6. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Hij is niet zo duidelijk, maar rechtsonder zie je mij op tafel en m'n broertje in het ledikant, ik hoop dat je zo begrijpt wat ik bedoel.
    Je ziet bij m'n voeten die plank staan.

    [​IMG]
     
  7. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn oom en tante hadden een logeerbedje op het tweede bed staan. mijn oom had hem wel ingebouwd, maar dat hoeft op zich niet natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina