Wie heeft er voor mij (een nieuw of al gebruikte) haarlotion van zwitsal? Zwitsal heeft namelijk een nieuwe lijn 'goedemorgen' genaamd op de markt gebracht en produceert die oude haarlotion niet meer Volgens Zwitsal moet er geen verschil in geur zitten tussen goedemorgen haarlotion en die oude maar die zit er dus wel! goedemorgen haarlotion ruikt veeeeeel sterker bah! Ik vond die haarlotion zo heerlijk bij Estelle ruiken en ik wil er eigenlijk nog helemaal geen afscheid van nemen. Wie heeft er nog 1 voor mij? Ik wil er graag het aankoopbedrag + verzendkosten + 2,50 voor de moeite en de verpakkingskosten voor betalen.... of eventueel ruilen voor de nieuwe goedemorgen haarlotion
Ow super twingo Ik ga je een pb'tje sturen... Als er toevallig nog iemand is die 'm aan me wil verkopen dan hoor ik het graag! Ik ben blijkbaar niet de enige die niet blij is met de nieuwe geur van de haarlotion! Op Marktplaats vond ik iemand die opriep om allemaal klacht mailjes naar Zwitsal te sturen....Kijk maar
hallo manouk het was mij nog niet opgevallen als je wil mag je mijn fles ook wel ik kan namelijk geen verschil ontdekken dus als ik jou er blij mee maak. er is wel iets uit maar hij zit nog voor ruim 3/4 vol groetjes petra
nu was ik gister bij de ETOS en daar hebben ze nog flessen vol met gewone haarlotion goede morgen hebben hun erbij genomen maar de oude hebben ze ook nog volop dus ik zou toch eens bij drogisterijen gaan neuzen als ik jou was en daar je vooraad mee inslaan hahahaha hebben ze het niet bij jullie dan gil je maar dan haal ik ze hier voor je de lekkere vertrouwden oudewetse zwitsal geur mmmmmmmm
Ik ben ondertussen echt al zeker naar 20 drogisterijen geweest maar geen 1 had 'm nog .... misschien moet ik het ook eens proberen in wat kleinere dorpjes/ winkeltjes. Twingo zou ook nog voor mij gaan kijken in een winkeltje bij haar in de buurt of ze ze nog hadden en anders zit er niks anders op dan dat ik dit weekend gezellig alle boerendorpjes hier in de buurt af ga op zoek naar haarlotion. Ach ja zo krijgt estelle ook nog eens gezonde lucht binnen in plaats van die vieze stadslucht hier in Rotterdam. In ieder geval bedankt dames dat jullie mij wilde helpen en met mij mee dachten. (Wat mij betreft mag hier nu een slotje op.) Liefs, Manouk