vraagje over de bugaboo

Discussion in 'De babyuitzet' started by dame, Nov 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    past de kap van de bugaboo gecko of frog op de bugaboo classic?

groetjes

2. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi, heb zelf nu ook een classic, maar ik denk het niet. Volgens mij is het frama van de classic anders qua zwart rubber zeg maar.

De baleinen zijn in ieder geval anders. (had bij de 1e een frog, maar had die alweer verkocht :oops: ) dus weet niet of je alleen het stofgedeelte bedoelt, of het stofgedeelte incl. de baleinen.

Ben benieuw naar meerder reacties....

groetjes annette ;)

3. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    als alleen het stof gedeelte past is het ook prima, want de kap die ik nu heb is een beetje verkleurt vandaar dat ik een nieuwe erop wil, alleen zijn die voor de classic nergens meer te krijgen denk ik...

4. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
  5. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik was mijn wiegendekje kwijt van die classic wagen. Had toen een gezocht adv. op marktplaats gezet, en binnen een maand had ik iemand die een kapje voor me had, die was echt als nieuw. Dus wie weet vind je er 1. Bij de prenatal kunnen ze trouwens ook alles voor je navragen (ik denk dat ze bij mij naar bugaboo belde ofzo) dan weet je zeker wat waarop wel en niet past.

Maar ik denk dat alleen de stof van een ander type er niet op past i.v.m. de baleinen die anders lopen. Laat nog even weten als je het zeker weet.

;) annette

Share This Page