Maxi cosi/verkleiner/voetenzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lynn77, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hoi allemaal, ik beval begin november dus heb ik een voetenzak bij de maxi cosi, maar als ik die vast wil maken, dan moet de zitverkleiner er zeker uit? Of heeft het kindje dan te weinig steun?

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hoeft er niet uit hoor.
    Je kan de voetenzak erin doen en dan de verkleiner.
    Of andersom, moet je even kijken wat je zelf prettiger vindt.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij deden de zitverkleiner uit de maxi cosi, dan de voetenzak erin, dan de zitverkleiner er weer in en dan dus het kindje erin, rits van de voetenzak dicht en was prima zo. De bovenkant van de voetenzak zit dan wel niet 'strak' op/om het hoofdje maar dat vond ik ook niet nodig, wij hadden wel altijd de zonneschermpjes omhoog (ja in de winter, maar niet voor de zon maar dus voor de wind).

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hadden idd de verkleiner in de voetenzak gedaan. Andersom lijkt mij niet zo handig.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee idd, wij hadden het wel geprobeerd ;) tja ach beginnelingen he ;) maar dan word het gewoon heel erg opgepropt bij het hoofdje omdat er eigenlijk in de verkleiner gewoon plek is voor een hoofdje en niet veel meer ;)! Plus dat de voetenzak dan ook echt heel raar zit bij het hoofdje. Toen kwamen we er dus achter dat je het beter andersom kon doen ;)!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Idd de verkleiner in de voetenzak doen.

Als je hem er onder laat zitten dan ligt het kindje op een kussen zeg maar en dat is heel slecht voor het nekje.

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden, ik heb het inderdaad nu zo vastgemaakt, eerst voetenzak en dan zitverkleiner erin gedaan.

Dat kussentje onder de billetjes moet er ook nu nog in blijven zitten als het kindje net geboren is he? Dat is dan toch niet te dik zo met die voetenzak er nog onder?

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het kussentje er gewoon nog in laten zitten dan liggen ze het meest recht, na een maandje of 3 kun je de verkleiner en het kussentje eruit halen.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    dankjewel!

Deel Deze Pagina