Zijn er mama's die een retro kinderwagen hebben of willen. Dan bedoel ik niet die hele oude wagens, maar een nieuwe. WEBSHOP www.KinderAllesArtikel.nl Of zou je het nooit doen?
Krijg je dan alles voor die prijs? Vraag het me af hihi. Vind het er wel onwijs mooi uit zien! Ik zou wel voor zoiets willen gaan als ik weet dat het 3-1 is en het allemaal goed in de auto past.
Ik vind zo'n ouderwetse wagen best mooi, maar vind deze er een beetje te 'nieuw' uit zien. Vooral die met die maxi cosi er op. Het totaalplaatje klopt gewoon niet, haha
Nee met de maxicosi erop is het inderdaad een raar gezicht. Je krijgt alles voor die prijs volgens mij. Ik vind ze erg leuk en niet duur, maar ja ben je dan hip of een ouwe doos. Niet dat me dat wat uitmaakt.
Weet iemand dan wat de maten van deze wagen zijn? Dan weten we of het in de auto past hihi. maxicosi erop vind ik echt geen gezicht. Maar dat vind ik bij elke wagen hihi Mijn mening!!! Kan op de site ook niet vinden dat al je 1 kleur wilt alles in 1 kleur krijgt. Misschien als het zover is maar eens een belletje doen, misschien eens langs rijden als het kan maar is toch gauw 2 uur helaas.
nee puur en alleen omdat ik zweer bij zwenkwielen en de kinderwagen moet in de auto passen we hebben een grote auto maar z'n grote lompe kinderwagen neemt mij teveel ruimte in
Afschuwelijk, sorry! Vooral die met een maxicosi erop! Vind het nog wel redelijk leuk als je een 'echt' oude kinderwagen hebt. Ik zie mezelf er niet mee, maar vind het wel mooi om te zien.
't Is niet mijn smaak, vraag me ook af hoe praktisch zo'n wagen is; past hij wel in de auto? loopt 't wel prettig? niet lastig sturen?
Ik vind ze ook heel leuk! en een pak goedkoper dan de modellen die ik al gezien had (die kostten 1000 tot 12000 euro)!
Ben gek op dat soort modellen, maar hij gaat echt met geen mógelijkheid in ons 3-deurs koekblik passen
Met sommige modellen wil ik wel lopen hoor! Alleen indd zonder mc erop maar dat zou ik niet missen. Manlief zou het denk ik minder leuk vinden om met zo'n wagen te lopen!