Misschien een overbodig en domme vraag maar ik ga hem toch stellen: Er zijn grofweg 2 soorten bedjes, met spijlen om het hele bedje, of met gesloten hoofd en voeten einden. Is het één beter dan het ander, of is het echt een kwestie van smaak? Ik vond zelf het bedje met de gesloten hoofd- en voet eind leuker, maar kan me voorstellen dat het wellicht wel meer warmte vast houdt. Kortom maakt het wel of niet uit..... En welk soort bedje hebben jullie?
Volgens mij maakt dat niets uit en is het idd een kwestie van smaak. Wij hebben een bedje met een gesloten hoofd en voeteneind.
Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht. Wij hebben er een met gesloten hoofd en voeteneinde. Kan me niet voorstellen dat dat minder goed is, maar ventilatie hangt natuurlijk ook af van hoe je het bedje plaatst.
Denk niet dat dat nou zoveel uitmaakt. Vaak staat een bedje ook met een zijde tegen een muur, dat wordt ook niet specifiek afgeraden ofzo.. Zou gewoon doen wat je mooi vindt! Hier ook een ledikantje met gesloten hoofd en voeteneind. Vind ik ook mooier en ze liggen over het algemeen toch met hun gezicht richting een zijkant.
Oh geen idee of het uitmaakt. Wij hebben een bedje die aan het hoofd- en voeteneinde gesloten is. Vind ik ook mooier.
Bij ons is 't ledikantje ook gesloten bij voet-en hoofdeinde Eigenlijk ook niet echt op gelet toen we het kochten, was bij de meesten zo denk ik! Het wiegje is wel volledig open met spijltjes
Hoop dat je voor- en achterkant bedoelt.. Hier ook voor en achterkant gesloten..heb er nooit bij nagedacht eigenlijk..vind het gewoon mooier
Wij hebben ook een ledikantje met de hoofdkant en voetenkant gewoon gesloten, is echt wel een kwestie van smaak want verder maakt het volgens mij weinig uit