Tsja.. ik heb er al een aantal kado gehad en er zullen er vast nog wel meer bijkomen maar waar laat ik ze?! Er staan er een paar in de box, bij de commode ook eentje maar ik was toch niet van plan heel de box+babykamer vol te stoppen met knuffels. Ik zat eraan te denken om ze gewoon in een doos/opbergbox te doen en dan in de kast oid maar dat komt ook zo lullig over voor de mensen die het gegeven hebben. Wat doen jullie ermee? (ik twijfel of dit topic hier goed staat maar hier leek me het meest gepast)
ik heb ze in een vuilniszak gedaan en daarna zijn ze naar Afrika gegaan. 1 of 2 mooie heb ik bewaard.
Hier ook naar t goede doel. En soms krijgt onze hond er een om mee te spelen. Klinkt ms ondankbaar, maar wat moet je met zoveel knuffels? Hoop dat we er deze keer geen krijgen, al vrees ik het van wel. Zou zelf ook nooit een knuffelbeest geven.
Ik heb ze in een doos gedaan en in de kast gezet. geen idee wat ik ermee mee moet. De mooiste staan op de commode en in de box
Ik zou ze idd in een kast opbergen. Nu begint hij ze een beetje leuk te vinden (pakt hem voor 5 minuten) maar hiervoor keek hij er echt niet naar om.
ik heb van tevoren heel duidelijk tegen iedereen gezegd dat als ze een cadeautje mee wilden nemen, ze geen knuffels moesten kopen. dat ik ze niet op de babykamer zet omdat ik het stofnesten vind en ze kan er niets mee! ze heeft van mijn tante 2 knuffeltjes gekregen en een stuk of wat kleine knuffeltjes van Hello Kitty en dat vind ik meer dan genoeg! zou ze er meer krijgen, gaan ze in de container. zou niet weten waar ik ze moet laten en kan ze eerst wel opbergen om ze vervolgens alsnog weg te gooien dus daar zie ik het nut niet van in!
wegmieteren en zeggen dat je ze echt niet meer wil... na 3 kids heb ik een **** hekel aan die dingen. Bij nr 3 was er dan ook maar 1 die het durfde er 1 te geven (en ook die gaat weg, ik haat ze!) En mn kids zijn niet zielig hoor, ze hebben echt wel knuffels maar ik heb het over al die beesten waar ze niet naar om kijken. De knuffels die mn kind echt waardevol vindt hebben ze ooit zelf uitgezocht respectievelijk bij de ikea en een supermarkt.
Ik had zelf al een hele verzameling en heb dus een vitrine kast er voor gekocht. View attachment 160046
Hier viel het eigenlijk heel erg mee hoeveel knuffels we kregen... Inmiddels heeft ze er wel aardig wat. De meesten zitten in of op een bankje in haar kamer (sowieso haar favorieten, al belanden die vaak in bed en deels ook mijn favorieten). Sommige knuffels zitten op zolder in een doos.
De meesten zitten in een opbergdoos en af en toe wisselen we er een paar om. Nu vinden de kids het leuk om die hele doos te voorschijn te halen en er eens lekker doorheen te rommelen. En dan ineens wordt m'n dochter verliefd op een knuffelhond en die sleept ze overal mee naartoe. Zo schattig... straks zal ze wel weer een ander beest kiezen, we zien 't wel. Ik vind die vitrinekast er erg leuk uitzien!
We hebben er een paar op hun kamertjes liggen en wat beneden bij het speelgoed. De rest zit in een mand op de kast, die ik bij een regenachtige middag pak. Altijd een groot succes, ze vind het super om er dan in te neuzen en soms kiest ze een paar nieuwe favorieten uit en na het spelen verdwijnt de mand weer op de kast. Stofnesten kunnen het zijn, maar hoeft niet ik draai af en toe gewoon even een knuffel-wasje, ook leuk om de wasmachine samen te vullen en ze daarna op te hangen.
Oh, ik ben benieuwd hoeveel wij er gaan krijgen. We hebben al aardig wat kadootjes gekregen toen men hoorden dat we zwanger waren, hier zat maar één knuffel bij (nog in de 'verkeerde' kleur uiteindelijk ook, haha, groen/blauw). Maar hoe de kast van Denice eruit ziet is wel gaaf!
Ik spaarde vroeger knuffels ik had er meer dan 100 op mijn kamer staan. De mooiste/ dierbaarste heb ik bewaard en die zitten in zo'n vacuumzak op zolder. Ben benieuwd of we voor onze kleine veel knuffels krijgen, dat hoeft van mij niet, heb er zelf genoeg haha. Maar mocht ik ze krijgen dan gooi ik ze niet zomaar weg. Mensen hebben er meestal toch hun best op gedaan om iets uit te zoeken. Als je ze weg doet breng ze dan naar een tweede hands winkeltje ofzo.
hier ook al een aardige verzameling knuffels. Geef ook wel eens wat weg. Vind de disney knuffels wel super lief! dus die blijven
Wij hebben niet overdreven veel knuffels gekregen, maar soms ontkom je er niet aan inderdaad... We hebben een paar in de box, en verder op z'n kamertje een paar mooie manden waar we ze in hebben gedaan met het andere speelgoed. We kregen laatst ook een beetje stom tutdoekje/knuffeltje en die had ik voor de sjeu even in de box gezet, mooi wel dat daar meneer z'n aandacht naar uitging! Dus ik bewaar het meeste nog maar even, je weet nooit waar ie 't meest blij van wordt straks als ie echt op ontdekkingstocht gaat.
Jemig Denice wat een knuffels!!!!! Vreselijk ik snap de keuze goede doel van anderen... Dan maak je andere kindjes heel blij....
Dat vind ik ook wel een leuk idee. En dan kan ik de echte stomme knuffels aan de hond geven, die is er gek op maar sloopt ze dus dan zijn de stomme knuffels zo weggewerkt