Alle winkels gaat alarm af! Quinny Buzz wagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ummi92, May 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

#1 Ummi92, May 4, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 22, 2012
    Hoii dames,

Bij de wagen van iemand de ik ken gaat de alarm in elke winkel af? We hebben alles bekeken maar er is echt geen alarm of sticker te bekennen? Heeft iemand hier ervaring mee? Ze wil namelijk een nieuwe wagen kopen maar dat is best zonde.

Mvg,

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,137
    8,869
    113
    Ze kan natuurlijk eens bij de winkel waar ze hem heeft gekocht vragen of er een alarm in haar wagen verstopt zit. Maar een nieuwe wagen gaat waarschijnlijk niet werken: vaak reageren de alarmpoortjes op het aluminium van de wagen.

Hier gaat ook regelmatig een alarm af op de kinderwagen...

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Bij ons gaat ook om de haverklap het alarm af. het kan ook zijn dat er nog dingetjes zitten in de kleding die haar baby aanheeft.

Bij veel merken zit er in of naast het wasvoorschrift zo'n metalen stripje genaaid. Dat wist ik ook niet maar daar attendeerde de mevrouw van het Kruidvat me op omdat het alarm tig keer ging terwijl ik niks verkeerds deed.

xxx

4. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

Dec 11, 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Inderdaad de verkoper bij de praxis heeft bij mijn zoontje ergens in zijn broekspijp een ingenaaide strip afgeknipt. Ik kom ze nog regelmatig in kleding tegen na tig keer wassen en goed te hebben gezocht.
    Dezelfde dame bij de praxis had ook nog een strip bij mijn man in zijn nieuwe jas gevonden. Wij hadden 2 x prijs toen.

Met name de hema kleding.

5. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Soms wordt het alarm naar een tijdje weer geactiveerd.

6. moielle

moielle Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    1,377
    473
    83
    Female
    Flevoland
    Klopt! Ik denk serieus 9 van de 10 keer zit het in de kleding. In de kinderwagen zou raar zijn. Die dingen koop je in doos uit het magazijn. Waarom zouden ze het artikel (de wagen) zelf beveiligen, ipv de doos (bijv binnenkant) waar het in zit?

7. MamiReg

MamiReg Actief lid

May 25, 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik werk in een prafumerie en 9 vd 10 x is het idd ofwel zo'n ingenaaid label of zo'n hard wit plaklabel. Kleding en accessoires van Hema/Zara/Bijenkorf zijn meestal de boosdoener.

Het allermeest vind ik verstopte of vergeten alarmlabels in portemonnees of (luxere) tassen. Dit zijn magnetische labels, die vaak wel bij aankoop worden gedeactiveerd maar zich inderdaad snel weer opladen en daardoor na dagen/weken/jaren ineens weer af kunnen gaan. Ondingen! Ik ben altijd blij als ik het label kan vinden zodat de arme klant verlost is. Vaak reageert men eerst geneneerd maar voor ons is het de normaalste zaak vd wereld en we behandelen deze poortalarmen ook echt als routine, de echte boeven hebben we namelijk allang in de smiezen ;)

8. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb het met een jas van c%a gehad. Maanden geen problemen en ineens ging overal het alarm af.

Bleek er een soort lipje in te zitten wat weer opnieuw geactiveerd was door de wrijving al die tijd. Hbe het eruit geknipt, en nergens meer last van.

9. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Heb het zelfde gehad met schoenen van mijn dochter, kan dat het niet zijn?

10. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heeft ze al eens geprobeerd om met een lege kinderwagen door zo'n poortje te rijden wat af gaat? Want als het kindj eruit is en alle spullen uit de wagen weet je meteen of het wel echt aan de kinderwwagen ligt. Zou gek zijn als het dat is.
    Want meestal zit het in de kleertjes of schoentjes van kinderen of op verzorgingsspullen uit de luiertas daar zit ook regelmatig zo'n magneetsttripje wat zich weer oplaad.

11. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Weet ze zeker dat het door de kinderwagen komt? Dat dacht ik namelijk ook, maar deed het niet iedere keer als ik ging winkelen. Toen bleek dat het een de kleding lag. Daarin zat elektronisch alarm erin genaaid.

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Indd Hema en C&A wat hier altijd afgaat.

Wij hebben een keer in de kruidvat zoonlief en alles uit de kidnerwagen gehaald om indd te zien of het de kinderwagen was maar die deed niks. Toen zoonlief erdoor heen laten lopen en indd dus zo'n alarmdingetje ergens.

xx

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hier ook, heb al vaker een schaar moeten lenen in een winkel om dat stomme labeltje eruit te knippen, schaam je je dan dood..

Ook zei een bewaker een keer dat de alarmen ook af kunnen gaan op je deodorant bus.

14. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Op een deodorant bus zelf niet lijkt me vanwege het materiaal maar op dat soort dingen zit wel eens zo'n zilveren streepje net als bij make up enzo. Had het een keer met m'n lippenstift zat ook zo'n ding op wat af ging. Lekker irritant.

15. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    zit er geen labeltje oid in de luiertas??

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,137
    8,869
    113
    Hier dus wel eens een lege wagen door het poortje laten gaan en toen ging het alarm ook af. Op het metaal dus. Mijn zusje zit in een rolstoel en de poortjes gaan ook regelmatig op haar rolstoel af. Ook op het metaal dus. Zal wel hetzelfde metaal zijn als in de alarmstickers oid.

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Reken ff uit hoeveel kilo's ongewenst metaal we elke dag meezeulen met al die verborgen alarmen! :D

Share This Page