Onze meid begint te kruipen en nu gaan we de bodem van de box en de ledikant op peuterhoogte instellen. Dit omdat we bang zijn dat ze zichzelf optrekt en over de reling heen kukelt. Puur uit nieuwsgierigheid, wanneer heb jij dit gedaan?
Ik heb het met 8 maanden gedaan, meneer trok zich ineens op aan de tafel! En dan kan hij dat ook in bed doen...
Ons ledikant heeft drie standen, stond al vanaf 4/5 maanden in de middelste stand. Met 8 maanden dacht ik, toen ze kon gaan zitten, is alles omlaag gegaan.
Ah das ook wel handig Sandraske! Wij hebben nu alles maar naar beneden gezet, 1e keer in de box was het even mopperen maar nu vind ze het wel best
Box is hier al een paar maanden de kamer uit, we hebben alles kindproof ivm gastoudergebeuren (mijn woonkamer is net een hele grote box, incl. traphek voor de keuken..). Toen hij met een maand of 5 goed kon rollen vond ik het al eng in die hoge box. Dus toen weggedaan! Het ledikant toen ook op de halfstand, staat hij nogsteeds maar moet ik eigenlijk echt omlaag gaan doen. Meneer tijgert sinds maand of 6, zit sinds een goede maand zelf en hij gaat nu ook op zijn knieƫn zitten en optrekken.. Maar vind het zo'n stap, dan is hij echt helemaal baby-af Maarja safety first..
Met 8,5 maand. Ineens trok ze zichzelf van zittend naar staan in de box. Toevallig hadden we de dag er voor de box verlaagd omdat ze vanuit zittend op de billen op haar knieeen ging zitten en warempel de dag erop stond ze . De box staad op de middelste stand (dr koppie komt er net bovenuit als ze staat) en het bedje helemaal beneden want de tussenstand kwam tot iets onder haar schouders dus dat vond ik nog te hoog... Kruipen doet ons Mummeltje nog niet (alleen achteruit duwen).
Zoonlief tijgert sinds gisteren het hele huis door dus hier wordt het ook hoogste tijd om de box omlaag te doen!
Wij zijn alles naar beneden gaan zetten toen hij ging zitten (met 6-7 maanden geloof ik) Gelukkig maar want heel snel daarna trok hij zich overal en nergens aan op! De box op de middelste stand en zn bedje helemaal beneden ( de middelste en onderste stand van ons bedje verschillen maar iets van 10cm) Daarom dacht ik doe die maar helemaal beneden. De box is vlak na het optrekken naar beneden gegaan. xx