Ons dreumesje wordt in mei 2 jaar. We willen voor hem graag een stevig en veilig maar niet te duur houten stapelbed kopen . Ikea en Leen Bakker vonden we niks. Iemand tips waar je leuke bedden kunt kopen ?
Bedoel je een echt stapelbed met 2 bedden of een hoogslaper? Wij hebben een stapelbed gekocht bij Wehkamp, alleen gebruiken wij het als 2 aparte bedden. Stapelbed? Bestel nu bij wehkamp.nl
wehkamp en anders misschien een grote babyzaak?? maar persoonlijk zou ik een kindje van 2 nooit in een hoogslaper of stapelbed leggen. ze raden het onder de 4 jaar af.
@droebeltje: als een kindje van 2 gewoon in het onderste gedeelte van een stapelbed ligt (eventueel met zo'n beveiliging tegen eruit vallen, die zag ik van de week nog in de aanbieding in een foldertje van trekpleister ofzo), dan is er toch geen verschil met een gewoon bed? Ik kan me voorstellen dat TS dan van plan is om haar zoontje over een jaar of 2 in het bovenste gedeelte te laten slapen en de baby (die dan ook 2 is ofzo) onderin. Vind ik wel logisch. Ontopic: ik denk aan een beddenwinkel?
Hier hebben we gekeken bij Baby&Tienerstore in Sliedrecht en Babypark in Gouda. Beide hebben een flinke afdeling peuter-en tienerbedden! Andere grote zaken dus wrs. ook...