Webshops meisjeskleding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Yummy, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Misschien kunnen jullie helpen :)
    Sinds gisteren weten we dat we in maart een lief klein meisje verwachten. Helemaal geweldig en het winkelen kan dus beginnen.
    Nu ben ik een beetje 'moeilijk' qua smaak: ik vind namelijk veel kleding niet leuk :)
    Ik houd niet van de standaard setjes van de Hema, Noppies en Prenatal/H&M en Z8 (tuurlijk wel enkele uitzonderingen) en ben dus opzoek naar wat "minder vaak voorbij komende" kleding.
    Verder houd ik niet echt van (drukke) teksten, plaatjes en printjes.
    Lieve, romantische kleding absoluut wel maar dan weer niet teveel kant en poespas hihi. Ook zoek ik natuurlijk in de maatjes 50 /56 dus spijkerbroeken en jurken met vestjes vind ik ook niet ideaal.

Ik heb net bij Next Direct wat leuke pyjama's besteld:
    Buy Four Pack Pink Sleepsuit (0mths-2yrs) online today at Next: Netherlands
    En ook bij Zalando een lief pakje van Ralph Lauren en 2 rompers:
    https://www.zalando.nl/ralph-lauren-childrenswear-body-wit-rc723k001-054.html
    https://www.zalando.nl/polo-ralph-lauren-2-pack-body-white-paisley-pink-po283a001-a11.html

Nu ben ik dus meer opzoek naar "dit soort" kleding, maar dan liever niet allemaal in dezelfde prijscategorie als Ralph Lauren :D want dat vind ik een beetje zonde. Het lijkt mij dat er toch meer webshops zouden moeten zijn met soortgelijke kleding?

Hebben jullie tips!? :)

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik koop ontzettend veel bij Zara, Nextdirect, mamasandpapas.com en Tommy Hilfiger.

Zou m'n kledingstijl voor de meisjes ook wel als romantisch en lieflijk omschrijven. Dus misschien dat er voor jou ook iets tussen zit?

3. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Le Chic voldoet misschien wel aan je criteria. Wel duur. tip is om het in de uitverkoop te kopen! Zara is idd ook erg leuk

4. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Leuk yummie! Ik houd ook van dit soort kleren! Noukies is ook erg leuk, snoezig en zacht! Is een Belgisch merk.

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Zara! Superleuke kleding en over het algemeen best betaalbaar :) Ik heb daar ook het meeste voor onze baby vandaan.

6. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Leuke topic! Leuke websites, ben nu al het e.e.a. aan het bestellen :D

7. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind deze setjes wel in dezelfde categorie vallen als jouw geplaatste linkjes

Product Detail | H&M NL

Product Detail | H&M NL

H&M heeft nu best veel setjes zoals deze.
    Ik ben zelf ook niet echt van het superroze&zoet en idd bij de kleine maatjes geen spijkergoed of andere stugge kleertjes.

8. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja Zeeman heeft hele fijne velours broekjes in ongeveer alle kleuren. Heel fijn voor kleine babytjes met een lief shirtje erop.

9. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Ik geloof dat wij best wat dingen hetzelfde leuk zouden kunnen vinden ;)

Zara heeft vaak leuke dingetjes! Al vind ik dat in de heel kleine maatjes niet altijd zo!
    Verder Kate Mack! En rij eens naar Roermond, daar hebben ze bij RL zulke lieve pakjes!

Deel Deze Pagina