Hallo, Omdat bij mijn vriedin het internet er voor een dikke tijd eruit ligt, vraagt zij via mij wat jullie van deze kaartjes vinden en welke jullie zouden doen. zij weet het geslacht niet. deze wat modernere variant die ze kan laten aanpassen. voor zowel jongen als meisje. Uitgebreide collectie kleurrijke geboortekaartjes of deze wat meer standaard kaartje. Geboortekaartjes Baby Folly 586013 Buromac Baby Folly geboortekaartjes Geboortekaartjes - online geboortekaartjes winkel - drukkerij klaassen. alvast bedankt.
De 1ste. Ik vind de tweede te lief, daar hou ik niet zo van... Ik ben ook meer van de onnozele cartoon kaarten.
De eerste! Ik hou persoonlijk niet zo van (in mijn ogen) saaie geboortekaartjes als nummer 2. Er is een kind geboren, dus het mag wel wat vrolijker!
ik vind de 1e het leukst lekker kleurrijk... beetje klassiek (door het beertje) en modern (door de kleurtjes) door elkaar .
ligt eraan wat voor type zij is of haar smaak...2e is erg "romantisch" hou ik zelf niet van..maar die 1e vind ik ehct lelijk
Ik ben normaal niet zo van de beertjes maar ik zou zeker voor 1 kiezen. 2 is erg soft, maar is echt een smaakkwestie. Ik hou van wat stoerdere kaartjes met felle kleuren
Ook hier niet mijn smaak, maar zou dan toch voor de 1e gaan. Ik heb die 2e altijd zoiets van "dat zijn niet de voetjes en handjes van mijn kindje"...
Wij hadden bijna hetzelfde kaartje als no. 1!! Alleen wij hadden plaatje van het hondje en de kleurstelling aangepast aan een meisje (roze en paars) Wel toppie service bij Studio Zet!!
Ik hou van kleurrijke leuke kaartjes, maar vind de eerste niet echt mooi...zou wel zoiets kiezen, maar dan net wat anders. De stijl van de tweede zou bij mij afvallen,..vind zulke kaartjes altijd beetje standaard en (daardoor) saai.
dat heb ik nou ook.. Net als trouwkaarten waar ringen op staan die niet van het bruidspaar zijn. Of geboortekaarten met een vreemde buik erop. Maak dan een kaart met eigen foto's.