Ik zoek een stoel voor op de babykamer.... Ik weet eigenlijk precies wat ik wil, maar ik kan het maar niet vinden. Wie weet welke zoekterm ik moet gebruiken op Google / Marktplaats of wie weet wáár ik deze droomstoel tegen kan komen.... Bedankt voor jullie hulp! Ik zoek zo'n stoel:
Misschien goed om dan nog te melden dat het GEEN schommelstoel is... En dat maakt het zo lastig! Het is eigenlijk model schommelstoel, maar dan met vaste poten...
Ik heb voorbeeld linkje voor je. Ik heb gezocht op een verkooppunt van grenen meubelen die ik hier in de stad kende. Dus misschien zitten er bij jouw in de buurt ook wel wat zaken. Je zou de stoel wel moeten (laten) verven in de door jou gewenste kleur. Maar dat is ook wel te doen denk ik. Stoelen klik op de stoel van uw keuze Blank Houten Meubel Producten
gebruikten ze dit vroeger niet al rookstoel??? na het eten gingen de vrouwen de keuken in en de mannen naar een andere kamer om een sigaar te roken....
Hoe ze heten ben ik nog steeds niet achter. Ik heb wel verschillende zoektermen gebruikt zoals 'houten stoel landelijk' 'houten stoel romantisch' maar niets geeft echt resultaat. Een rookstoel is het volgens mij niet want toen ik googlede op afbeeldingen kreeg ik meestal gestoffeerde feauteuils te zien.
Allereerst wil ik even zeggen dat het idd een erg mooie stoel is, zover ik kan zien. Verder denk ik dat het gewoon een houten armstoel is, een Amerikaanse of een barok. Je zou evt ook eens in het engels via google hierop kunnen zoeken.
Als je er een hebt gevonden hoor ik het graag, ik zoek precies zo'n stoel! Of een leuke witte barokstoel met leuningen, maar die zijn ook al niet te vinden in de kleuren die ik zoek (wit met grijs)